I dag er det 6. dag på induksjonen, og jeg har tilsammen gått ned 1,8 kg.
Vekta har stått stille i to dager nå.... ( kan det skyldes mye salt? håpe,håpe!)
Mannen min, derimot har gått ned 4 kilo på disse dagene, selvfølgelig! :p
Har jeg før høye forventninger, tro?
Jeg vet at jeg fortsatt er i ketose, for det har jeg akkurat sjekket.
Ca seks kilo på fjorten dager. Rett i oppi jula! Deretter i rykk og napp. Det er veldig individuellt hvor mye man går ned. Se på listen i Atkinsboken så kan du også få en formening om hvor stor metabolsk motstand du har etter hvor mye du har gått ned på fjorten dager.
Jeg gikk ned fem de første to ukene. Etter det skeia jeg helt ut med sjokolade hver dag og godteri i det vide og det breie. Men jeg gikk faktisk ikke opp igjen, utrolig nok...
Husker ikke hvor mye jeg gikk ned de første 14 dagene, men det ble 8 kg på 8 uker på et Eat kurs. Ligger akkurat på samme vekt i dag som da kurset ble avsluttet for ca. 1,5 år siden. Skal videre ned til 65 kg , men det er bare for fofengelighetens skyld. Og for å ha litt å gå på til høsten.
heisann..jeg gikk ned ca 8-10 kilo på de første 14 dagene...så gikk jeg ned 6-7 kilo--de 6-7 neste ukene..tilsammen er det nå..ca 17 pkilo,jeg begynte 2 februar!!men nå står det stille..bom stille ,,men jeg er mer avslappet nå enn tidligere...nå mener jeg det kan gå sakte..haster ikke mer!;O)spiser litt mer karbo i løpet av dagen..og har jeg lyst på noe innimellom..så tillater jeg meg å spise det..så lenge ikke vekten går opp igjen iallefall;o)
6 kg....så; stille i noen mnd, så opp og ned, opp og ned, opp, opp, opp, så ned , ned og alt i alt fortsatt 6kg... På 1 år...:confused:
Samboeren min gikk ned 10 kilo på ganske kort tid 8-9 uker så gikk han sakte men sikkert ned 7 kilo til, så sto han stille noen mnd. Gikk så opp 4 kilo og har nå gått ned 3 kilo igjen. Tot 16 kilo på 1 år.
Gikk ned nesten 6 kg på 14 dager, så gikk jeg opp i påska, men siden det har jeg gått sakte men sikkert ned igjen. Har ikke hastverk, for jeg vet dette fungerer ;9
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.