< Tilbake til oversikten

Hvor mye gikk dere ned på induksjonen?

#1

Zoë sa for siden:

I dag er det 6. dag på induksjonen, og jeg har tilsammen gått ned 1,8 kg.
Vekta har stått stille i to dager nå.... ( kan det skyldes mye salt? håpe,håpe!)

Mannen min, derimot har gått ned 4 kilo på disse dagene, selvfølgelig! :p

Har jeg før høye forventninger, tro?

Jeg vet at jeg fortsatt er i ketose, for det har jeg akkurat sjekket.


#2

HP sa for siden:

10Kg :D

Og så var det stopp i 4 uker... :eek:

Vekttapet avhenger av metabolsk motstand og hvor mange kilo en har å ta av... :)


#3

psilocybe sa for siden:

Halvannen måned uten at noe skjedde, så 10kg på to uker...


#4

Carbokiller sa for siden:

Ca seks kilo på fjorten dager. Rett i oppi jula! Deretter i rykk og napp. Det er veldig individuellt hvor mye man går ned. Se på listen i Atkinsboken så kan du også få en formening om hvor stor metabolsk motstand du har etter hvor mye du har gått ned på fjorten dager.


#5

Kristian sa for siden:

Gikk ned 3 kilo på første to ukene. deretter 12 kilo på tretten uker. Dette er to år siden men her går går det fortsatt nedover men dog ikke så fort.


#6

babyboo sa for siden:

Jeg gikk ned fem de første to ukene. Etter det skeia jeg helt ut med sjokolade hver dag og godteri i det vide og det breie. Men jeg gikk faktisk ikke opp igjen, utrolig nok...


#7

Begod sa for siden:

Husker ikke hvor mye jeg gikk ned de første 14 dagene, men det ble 8 kg på 8 uker på et Eat kurs. Ligger akkurat på samme vekt i dag som da kurset ble avsluttet for ca. 1,5 år siden. Skal videre ned til 65 kg , men det er bare for fofengelighetens skyld. Og for å ha litt å gå på til høsten.


#8

ayliah sa for siden:

heisann..jeg gikk ned ca 8-10 kilo på de første 14 dagene...så gikk jeg ned 6-7 kilo--de 6-7 neste ukene..tilsammen er det nå..ca 17 pkilo,jeg begynte 2 februar!!men nå står det stille..bom stille ,,men jeg er mer avslappet nå enn tidligere...nå mener jeg det kan gå sakte..haster ikke mer!;O)spiser litt mer karbo i løpet av dagen..og har jeg lyst på noe innimellom..så tillater jeg meg å spise det..så lenge ikke vekten går opp igjen iallefall;o)

Lykke til...du skal se det går nedover


#9

Anne sa for siden:

6 kg....så; stille i noen mnd, så opp og ned, opp og ned, opp, opp, opp, så ned , ned og alt i alt fortsatt 6kg... På 1 år...:confused:

Samboeren min gikk ned 10 kilo på ganske kort tid 8-9 uker så gikk han sakte men sikkert ned 7 kilo til, så sto han stille noen mnd. Gikk så opp 4 kilo og har nå gått ned 3 kilo igjen. Tot 16 kilo på 1 år.

Vi vil mer.....!

....eeeh men vi går på Lindberg...


#10

Anitra sa for siden:

Gikk ned nesten 6 kg på 14 dager, så gikk jeg opp i påska, men siden det har jeg gått sakte men sikkert ned igjen. Har ikke hastverk, for jeg vet dette fungerer ;9


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.