95 Kilo!
Nå er jeg der jeg føler at jeg skal være. Kan ikke se meg selv som en 75 kilo lett "pingle" så nå skal jeg bare konsentrere meg om å holde vekten så er jeg fornøyd.
Jeg er fortsatt for stor i følge alle legvitenskapelige teorier og BMI, men er tross alt 30 kg lettere enn når jeg første gang leste om ketolyse kuren i "Vi menn" en gang i fjor sommer og bestemte meg for å prøve dette selv om det sikkert bare var tull...
Så feil kan man altså ta.....
Tusen takk til Torkild og Ketolysekuren for et nytt, bedre og lettere liv :).
Håper alle her inne når sine mål og blir like fornøyd som jeg er uansett hvilken kostholds filosofi de velger.
Å holde vekten er et langtidsprosjekt, ofte går det bra i starten, man holder vekten og er happy - så skeier man litt ut med baguetter, iskerem, sommerøl etc og vips har man gått opp 9 kilo, da må man ha en ny runde med ketolysekuren og tenke godt og grunndig igjennom hvor det gikk galt.Mosjon dobler sjansen for å lykkes!
Etter et par år med rimelig stabil vekt kan man ha klart å resette kroppens vekt til 75 kilo og ha lettere ved å holde den nye vekt.
Gratulerer så mye med et lettere liv!
Vennlig Hilsen
Torkil
Gratulerer med - 30 kilo og ett nytt liv!! Slike som deg er en inspirasjon og et bevis på at det går an, man får det til. Det er en flott bragd du har gjennomført :D
fantastisk resultat. Så bra at du re fornøyd. Og det skal du være! 95 er sååå mange ganger bedre for helsa di enn 125! Nyt våren og sommeren, lette klær og sol på nesetippen og kroppen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.