< Tilbake til oversikten

1 april - veldig morsom...

HP sa for siden:

Ja, da var denne dagen snart over. Den ene dagen i året der en ikke er trygg noen steder. Trygg i den forstand at det en ser, hører og leser er ekte/sant.

Noen som har blitt lurt av noen i løpet av dagen?
Gått fem på, - eller avslørt aprilspøken før den traff deg?

Scilla var vel først ut å avsløre spøken her på lavkarbo.no i natt (Nille var først, men hun bare hintet), mens andre igjen har gjerne ikke lagt merke til at endel har gått opp i vekt - og vært strålende fornøyd med det - mens andre var deppa for å ha gått ned et par kilo.

lalalalala :D

Summer sa for siden:

Jeg ble lurt av svigerinnen min som fortalte at hennes 3.5 måneder gamle baby skulle bli storesøster, og jeg gikk rett på limpinnen. Kom ikkje i hug hvilken dag det var nei... :p

Trolljenta sa for siden:

blæh.. ble lurt av mamma, hun sa hun hadde vunnet 25 000 på et flax-lodd. Glemte at det var 1. april .. Burde tatt den der :rolleyes:

Huldr sa for siden:

Jeg fikk et hint fra Nille - hun skrev "dere er litt treige nå, synes jeg". Og da tok jeg den ;)

Men Nille var altså først - hun er skarp, den dama :D

Huldr sa for siden:

Jeg leste den overskriften med SV vil fjerne en ferieuke og tenkte "Hæ? Det må jeg se på etterpå." Så gikk jeg inn på forumet, og da jeg ble klar over at det var over midnatt skjønte jeg jo den om SV også... og postet linken i håp om å lure noen andre. Men jeg er ikke så flink til å lure, jeg... :rolleyes:

En venninne sa sånn helt plutselig mens vi drakk kaffe - "Dere, det er gratis Madrugada-konsert i dag". Hun klarte å lure meg i et tiendels sekund...

Så det er vel egentlig bare lavkarbo.no som har lurt meg i dag :) Bra jobba, HP :D

Nille sa for siden:

Jeg gikk på den SV saken med en gang, men det var før jeg hadde lest artikkelen. DA fant jeg raskt ut at det var bløff.....:o

Huldr sa for siden:

Godt å høre, Nille :D

Det var jo en ganske god spøk da - de har jo gjort litt rare ting i regjering :p

jeef-micro sa for siden:

blei litt forvirra av det der opp og ned i vekt og nattmatsgreiene jeg, men forstod at det var en spøk da... ellers har jeg holdt meg inne i dag, og vært på jobb, og jeg har ikke akurat den jobben hvor man tuller for å si det sånn... og nyheter har jeg ikke fått med meg desverre

marmelade sa for siden:

Har ikke blitt lurt i dag, enn så lenge- og nå er det jo over midnatt :D
Men glemmer ikke det året jeg hadde med meg lillebror på ca. 5 år, som satt i setet i bilen bak. Plutselig havnet vi midt i en politiaksjon, med bevæpnet politi og mye action. Jeg fikk panikk og havnet i den andre kjørebanen, på god hjelp mot elva. Det var krise og jeg glemmer det aldri :rolleyes: . Det var forøvrig ingen aprilspøk, det var alvor.

jeef-micro sa for siden:

Og jeg burde ikke skrytt så tili... ble kraftig lurt kl halv to i natt, men det synes jeg var urettferdig, for da var det jo ikke 1 april lengre... :mad:

luringen sa for siden:

hæ?? Hva var spøken her inne da?? DEn har ikke jeg fått med meg nei..?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.