< Tilbake til oversikten

Atkins ferdigmat/baser

fersking sa for siden:

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe pancakemix, sugarfree syrup, muffinsmix etc. Atkins.com er vel bare for bosatte i usa?:confused:

Nille sa for siden:

Du får tak i Atkins Bake Mix i helsekosten eller enkelte dagligvarer.
De andre varene må du bestille på Atkins.com. De sender til Europa. Alt untatt ferskvarer.

fersking sa for siden:

Tusen takk, var inne på Atkins.com, men fikk trøbbel i bestillingen ved at jeg ikke fikk lagt inn andre land enn usa. Vel da finner jeg sikkert ut av det.

Fersking

Nille sa for siden:

Send dem en e-mail og spør du. Det kan godt hende det er en feil med siden. Jeg får også bare opp USA nå. Men jeg har bestilt fra dem før og det har også flere her på forumet gjort. Det skal gå an !
[color=#800080][/color]
PS har sent min kontakt en mail og håper på svar fort

dirvi sa for siden:

Hej nille jeg vil gære høre lidt om hvordan det har gået dig. er det dig der er fra 15 oktobler 1956. jeg er fra 20 oktober 1956.

Håber at jeg kan finde ud af at kommer her ind igen. By for i aften

dirvi sa for siden:

Nu øver jeg

Nille sa for siden:

Hei Dirvi !
Det er flott at du poster her. Du er inne på Atkins delen av forumet nå.
[color=purple][/color]
Om du vil lese hvordan det har gått med meg kan du trykke her på Nilles Verden - da finner du min journal. Du kan også trykke på det samme nederst på siden under signaturen min. Det er samme linken.
[color=#800080][/color]
Har du spørsmål om Atkins kan du spørre her også !
[color=purple][/color]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.