< Tilbake til oversikten

Spis pølser - bli slank

jankph sa for siden:

Tja, ikke usannsynlig at det faktisk er sant, men jeg heller mest i den retning at dette må være en aprilspøk.

Nille sa for siden:

Ser bare på datoen idag jeg.... er skeptisk til alt !
Det nærmesrte en kommer slankepølse på vel være ketolysepølsa som Meny i Arendal lager etter oppskrift fra Torkil....
[color=purple][/color]
DEN leser vi ikke mye om gitt... Og det er litt synd. For de som kjøper den sier den er gresslig god !
[color=#800080][/color]

[color=purple][/color]
[color=purple][/color]

jankph sa for siden:

Ooops, oppdaget ikke før nå skriveleifdjevelen hadde sneket seg inn i innlegget mitt, det skal selvfølgelig lyde slik:

Tja, ikke usannsynlig at det faktisk er sant, men jeg heller mest i den retning at dette må være en veldig morsom aprilspøk...

HP sa for siden:

Ser ikke store forskjellen på de 2 innleggene dine jeg ... :o

Summer sa for siden:

fniiiiis

jankph sa for siden:

Tja, ikke usannsynlig at det faktisk er sant, men jeg heller mest i den retning at dette må være en veldig morsom aprilspøk.

Sånn?

jankph sa for siden:

Her er noe galt, for jeg skriver 'en veldig morsom aprilspøk' men så blir det 'en veldig morsom veldig morsomt' haha, skal det liksom være lavkarbo sin form for "aprilspøk". Jeg ler ikke, jeg blir bare irritert!!!!!!!!!!!!!!!!!

jankph sa for siden:

Jeg Hater SÅnne 1.april-greier!!!!!!!!!!!!!!!

jankph sa for siden:

Synes godt dere kan finne på en bedre aprilsnarr enn dette altså...

jankph sa for siden:

OK, hvis det er slik dere vil ha det

aprilspøk

aprilspøk

aprilspøk

aprilspøk

aprilspøk

aprilspøk

aprilspøk

aprilspøk

aprilspøk

aprilspøk

aprilspøk

aprilspøk

Fornøyd nå?

Nille sa for siden:

:rolleyes: Så alder'n din, men trodde et øyeblikk at de hadde tullet med profilene også :p

Livet er for kort til at man skal bruke tid og energi til å irritere seg over slik ...... syns jeg ;)

jankph sa for siden:

Joda du har rett i det, og forsåvidt der det jo kreativt at ordene april--spoek eller aprils--narr blir gjort om til noe morsomt når de blir postet, men det er likefullt irriterende :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: når det skjer.

jankph sa for siden:

Kan dere slutte med det forbanna tullet nå? Nå blir det ihvertfall en stund til neste gang jeg gidder poste noe her...

Trolljenta sa for siden:

hehe.. slapp av, bare 3.5 timer til dagen er over ;)

Synes det var morsomt jeg, har ledd av mange poster i dag :)

Huldr sa for siden:

I all verden... :p

Jeg tror ikke det med pølsene er noen spøk. Det var liksom ikke fantastisk da... Mer proteiner, "rar" smak osv. Artikkelen var ikke skrevet på noen morsom måte heller...

Dette med "aprilgod" har jeg aldri hørt før... er det et vestlandsfenomen, eller?

jankph sa for siden:

Nei det skyldes lavkarbo's egen form for irriterende a-p-r-i-l-s-p-ø-k, der enkelte ord blir byttet ut med andre idet de postes her, a-p-r-i-l-s-n-a-r-r blir til a-p-r-i-l-s-g-o-d og andre ord blir også byttet ut. Det var morsomt første gangen, men ikke når det varer hele dagen....

Huldr sa for siden:

OK... får ikke a p r i l s n a r r til å bli aprilsgod jeg...

Ikke lenge igjen av dagen nå da... :klem:

Snart på tide å spise litt nattmat og genmanipulerte jordbær og gå litt opp i vekt... :rolleyes: :p

Nille sa for siden:

Nå er det jo en side for ALLE medlemmene. Og det er jo ikke sikkert at alle er inne fra morningen av. Så det er vel for at alle skal få del i moroa at 1. april påfunn varer hele dagen her inne også kanskje ?
[color=purple][/color]
Jeg vet ikke jeg, jeg har ikke no med det. Jeg har funnet en flott måte jeg - jeg overser det bare. Og klarer jeg ikke å overse det så er det jo bare å vente til i morgen. Da er det over ! :D (og hvis det IKKE er over til i morgen, ja da kan det godt hende min tålmodighet blir litt tynnslitt og !)
[color=#800080][/color]

Iset sa for siden:

:sjokk:

Er vi 14 år? Syns det var knakende morsomt jeg. Iallefall ikke noe å bli helt hysterisk over. :snill:

Nille sa for siden:

Ja, det er jo positivt om det kommer pølser med med proteiner etc. som holder folk mettere lengre.

Om vi ser å datoen på artikkelen fra Matforsk så var den jo publisert 29.03. og IKKE 01.04 ! - så da er det sikker sant da !

HP sa for siden:

Jippi! :D

Huldr sa for siden:

Det var jo det jeg saaaaa jooooo... :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.