< Tilbake til oversikten

Dyktig tannlege i Oslo - noen som vet?

mofe sa for siden:

Det er på høy tid for et tannlegebesøk igjen, for min del.

Men så er det jo en jungel der ute av tannleger, så man blir jo helt surrete.

Jeg har noe tannlegeskrekk, svetter og skjelver og holder meg fast for livet i stolen (men klarer å ligge helt rolig og gape som en gud.. samtidig som jeg sier til meg selv "det er snart over, det er snart over".)

Så trenger noen som er flinke på det området, og helst en mannlig en. (jeg er litt sær på det, nemlig :p )

Mener at noen engang snakket om et sted på Majorstuen? Som var veldig dyktige på folk med tannlegeskrekk? Men mulig jeg husker feil :o

Tips mottas med den største glede! :ja:

janmesi sa for siden:

Pål Hermansen på Grünerløkka er jeg veldig fornøyd med, men hvis du har inmaaaari tannlegeskrekk og trenger tranquelizers så tror jeg du må si i fra på forhånd! ;-)

janmesi sa for siden:

Moffe: Er det deg som hopper på ski, på bildet?

;- )

(Skal prøve å komme på fredagstreff, men jeg har forfatterbesøk og mye styr den dagen. Heldigvis skjer alt det på Grand, så jeg rekker nok å snike meg unna for å vise mitt blide ansikt.)

mofe sa for siden:

Neida, det trenger jeg ikke - en koselig stemme er alt som skal til :) Takk for tips, forresten!

Og ja, er meg på bildet :)

Huldr sa for siden:

Så snodig! Han hadde jeg tenkt å foreslå også! Har ikke vært hos ham enda selv - men har vært hos en annen tannlege på samme sted (fordi Hermansen var så mye ute og reiste). Har lyst til å bytte til ham selv. Han er en av de få tannlegene som driver biologisk eller helhetlig tannbehandling, nemlig.

Minner meg på at jeg må bestille time hos tannlegen snart selv også - takk, mofe :D

mofe sa for siden:

Hva betyr biologisk og/eller helhetlig tannbehandling?

Huldr sa for siden:

Åh... klarer ikke å svare på det nå jeg... sorry :o

mofe sa for siden:

Helt i orden! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.