Summer sa for siden:
-
Hva legger du i begrepet flørting?
-
Hva får deg til å føle deg feminin (kvinner) eller maskulin (menn)?
Summer sa for siden:
Hva legger du i begrepet flørting?
Hva får deg til å føle deg feminin (kvinner) eller maskulin (menn)?
Aline sa for siden:
Interessante spørsmål :)
For meg er flørting noe man gjør like gjerne med venner som med kjæreste, eller "noen man flørter med" og du skjønner. Men om jeg flørter med venner, så er det jo på en måte ikke flørting allikevel, det er jo bare gøy. Samtidig så er det jo gøy å flørte. :wacko:
Først og fremst så flørter jeg med de jeg er interessert i "noe mer" med. Ja! konstatere
Jeg føler meg feminin om jeg har pyntet meg, går i skjørt, får et kompliment (gjerne fra et hankjønn) og ja, jeg føler meg feminin når jeg flørter :)
Kommer ikke på noe mer i farten :)
Fedonisten sa for siden:
Flørting for meg er å ha det morro sammen med noen, le, prate, spøke, snakke i 'gåter' som bare jeg og den andre vet om, et blikk, en melding, berøring - ja i det hele tatt. :lol: Tror kanskje jeg mener at flørting er noe som er mellom to mennesker som har god kjemi. Som finner det spennende og interessant å snakke/være sammen. Kan like godt være mellom meg og en venninne som mellom meg og et 'hankjønn'.
Vet ikke hva som får meg til å føle meg feminin jeg :confused: Vet ikke om jeg føler meg feminin heller :confused: Hvordan føles det da :confused: Derfor klarer jeg ikke å svare på det første spørsmålet, men det gjør ikke noe. Jeg var jo så enestående flink til å svare på det første, sant? :snill:
;)
mofe sa for siden:
Jeg er der Fedonisten er :ja:
Også kan jeg jo legge til at jeg synes det er helt greit å flørte med andre menn når man er i et forhold.
Helene sa for siden:
Flørting for meg er når jeg spøker, ler og koser meg med en mann/gutt. der det bare er meg og han og jeg får flørte følelsen over meg. kansje sitter litt nermere og er litt mer intim enn å sitte i hver sin sofa.
Selv liker jeg å småflørte med guttevenner, så lenge min kjære synest det er greit å ikke går for lagt tror jeg ikke at jeg kommer til å slutte med det, fordi det hjelper meg på selvtilitten. Men selv er jeg ganske sjalu av meg :rodme: så han får ikke lov, er ikke stolt av det.
føler meg feminin når jeg får komplimenter på utsende, når jeg går i kjoler eller skjørt, tettsittende topper og topper med stor utringning.
Caxa sa for siden:
Flørting er for meg ord med dobbel betydelse, ett blikk, en spesiell berøring....
Jeg føler meg feminin sammen med gubben, når jeg blir bortskjemt med bad eller andre ting, når noen åpner døren for meg, eller når jeg sminker meg og kler meg i noe jeg selv syns er fint.....
Siljevanilje sa for siden:
hva er flørting. flørting er når man hinter i en eller annen form, at man vil være mer enn bare venner. jeg er veldig flørtete og på jobben så fake flørter jeg med gutta sånn at de kjøper masse. hahaha :lol:
(silje på jobb: jammen trenger du proteinpulver da, du har jo så store og sterke muskler, og blafrer med øyenvippene og smiler og ordner litt tilfedlig på håret.) de aller aller fleste manfolk digger den. og de fleste kjøper proteinpulver. og hvis dama er med, så kommer mannen tilbake uten dama å kjøper en annen gang. hihihi
hvorfor føler jeg meg feminin. fordi jeg har kvinnelig former, langt hår, sminker meg pent ( prøver hvertfall) bruker smykker, dilldall og veldig feminine - romantiske klær. høye hæler. går damete. ja sånn det er dette jeg kommer på.
mofe sa for siden:
dytte
:)
Anne sa for siden:
Mitt bidrag så langt:
www.norbo.no/flort.htm
:)
mofe sa for siden:
Den boken vil jeg ha! :ja:
Fjonken sa for siden:
For meg er flørting fysisk tilnærming med seksuelle undertoner som kan føre til sengehygge men ikke nødvendigvis.
Det som får meg til å føle meg feminin er min kropps fremtoning, gjerne understreket av feminin bekledning og egen grad av velværefølelse. Jeg føler meg aldri feminin når jeg føler meg slusket og uvakker. Feminin er jeg kun når jeg føler meg vel med meg selv og kroppen min. Kort sagt når jeg selv synes jeg er vakker.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.