< Tilbake til oversikten

Trening og Ketolyse

Larsie sa for siden:

Hei, jeg vet det finnes et par andre tråder om dette, men syns ikke jeg fant helt det jeg var ute etter.

Etter å ha gått ned over 13 kg er det en drøm å jogge igjen, og jeg løper 20-30 minutter annenhver dag + ca 30 minutter styrketrening etterpå.
Før jeg begynte på kuren (for 9 uker siden) klarte jeg 5 minutter sammenhengende løping på en god dag.
Jeg merker ingen bi-effekter av treningen, og det føles godt både mens jeg trener og etterpå..

Er dette uheldig for ketolysekuren, eller er det bare å "kjøre på" så lenge man ikke møter veggen?

Kristian sa for siden:

Kjør på, men når du ikke husker navnet ditt lengre er det på tide å stoppe.:cool:

Nille sa for siden:

Så lenge du ikke føler deg svimmel og uvell er det bare å kjøre på. Men lytt til kroppens signaler. Føler du det minste ubehag må du ta det med ro !
[color=purple][/color]
Lykke til videre med treningen !
:D

Torkil sa for siden:

Hei
Dette med trening er vanskelig, men hovedpoenget er at kroppen gir klar beskjed når man har tatt for hardt i, man blir utmattet. De som trener fre før kan normalt trene ganske mye, mens de som ikke har trent tidligere bør gå ganske gradvis frem og starte med spasereturer.
Som du beskriver det er din trening intet problem:)

Gratulerer med flott vekttap.

Vennlig Hilsen
Torkil

Begod sa for siden:

Du vil ha enda bedre nytte av treningen om du tar styrketreningen først og joggingen etterpå.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.