Fjonken sa for siden:
Ja, kan vi det dere?
www.nesteklikk.no/20060320/87869.html
Fjonken sa for siden:
Ja, kan vi det dere?
www.nesteklikk.no/20060320/87869.html
Fedonisten sa for siden:
Jeg orket ikke lese hele artikkelen :cool: men jeg vil allikevel si noe (typisk! :p ) Jeg syns hele saken rundt E.coli-bakterier, Gilde, smitte osv. osv. har hatt helt av jeg - og syns det er ALTFOR mye av det gode nå.
Personlig lytter jeg til hva Mattilsynet sier, bruker sunn fornuft - og tilbereder maten på samme vis som jeg har gjort alltid. Men at jeg lytter til Mattilsynet - betyr ikke at jeg sluker alt de sier, og jeg er av de som fortsatt kjøper varer fra Gilde.
Mange går i taket over avisoppslagene som har vært de siste månedene om kontrollene Mattilsynet har gjort på restauranter, kiosker osv. rundt om i landet - men tenker kanskje ikke på at en ekstremt stor andel av norske private kjøkken hadde måttet stenge hvis tilsynet kom på kontroll hjem til folk.
Vet ikke hvordan det er i andre land - men jeg tror ikke 'Ola Normann' er frisk jeg hvis h*n ikke får klage og skrike opp om skandaler med jevne mellomrom. JEG er nok en typisk hedmarking - litt mer 'treg av meg - men veldig impulsiv når jeg får tenkt meg om'
:)
magdalena sa for siden:
Jeg må si jeg har mistet tillitten til mattilsynet.Både fordi de har valset rundt i svime og forvirret folk med alle advarslene sine,og også fordi de ikke tok imot hjelp fra politiet til å finne smittekilden,og en forsker fra det Karolinska institutt tilbød seg å hjelpe.Med hjelp fra disse tror jeg kilden hadde kommen raskere fram.
Jeg har handlet som vanlig og laget mat som vanlig,og skyr på ingen måte Gilde.Tvert om,synes han konsernsjefen virker som en sympatisk fyr som er oppriktig lei seg for det som har hendt.
Nå har jeg aldri kjøpt den skyldige pølsa da..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.