mofe sa for siden:
Jeg har ganske lange øyenvipper, men det er bare på høyre øye som de krøller seg flott og fancy og fint. Så har jeg jo liksom hørt om en slik en krøll-sak..
Noen som har prøvd? Koster den mye? Selges hvor?
mofe sa for siden:
Jeg har ganske lange øyenvipper, men det er bare på høyre øye som de krøller seg flott og fancy og fint. Så har jeg jo liksom hørt om en slik en krøll-sak..
Noen som har prøvd? Koster den mye? Selges hvor?
Fedonisten sa for siden:
Har ikke prøvd - tror den koster rundt 150-200 kroner, og kjøpes i parfymerier - og kanskje hos Vita også (mener jeg har sett det der)
Skal du ha korketrekkere kanskje? DET syns jeg hadde vært tøft!!
tusler videre med mine korte buste-vipper
mofe sa for siden:
Korketrekkerøyevippekrølltang?
mofe sa for siden:
Men så bra forresten fedonisten, det skal jeg kjøpe meg!
Så kanskje det blir noe på meg også? sukk ;)
Fedonisten sa for siden:
fnis
Ække no' som heter det asså - ba'tulla!
mofe sa for siden:
Vetjodetdavetduhøna!
Klukk!
Aline sa for siden:
funker det ikke like bra med en sånn vippetang da? til 20 kroner ellernoe på HM? :)
ikke vet jeg altså for jeg har ikke prøvd sånn annen :)
Fedonisten sa for siden:
Jammendaeregreitvettuvænnen!
Snuff!
mofe sa for siden:
Jeg har prøvd de, og det blir bare en skikkelig vinkelrett.. eh.. vinkel, istedet for sånn fancy bøy som jeg vil ha! :)
mofe sa for siden:
Snuff? Hvilket dyrerreruera?
Fedonisten sa for siden:
Heffalomp? :o
mofe sa for siden:
Åååeeeh. nikke forståelsesfullt
De er søøøte :ja:
Aline sa for siden:
:lol:
Fedonisten sa for siden:
:lol: :w00t: :lol:
Jeg ler meg i hjæl av deg og de kommentarene dine!!
:lol: :lol:
mofe sa for siden:
Hehe, nå skrev jeg liksom "så bra!", men så er det jo ikke det om du ler deg ihjæl, liksom.. :o
Fedonisten sa for siden:
LashWand heating eyelash curler
Hvis du lurer på hvordan Kylie Minogue, Kate Moss, Liz Hurley og Catherine Zeta Jones får sitt flotte, åpne blikk uten falske vipper? Disse glamour-girls bruker Lash Wand vippetang, som bøyer øyevippene maksimalt. Selv de korteste vippene får vidunderblikk på noen sekunder. Skånsom i bruk, og gjør ikke vondt som mange av de mekaniske vippetengene. Den går på batteri slik at den kan brukes når og hvor som helst for å gi vippene ekstra løft.
www.modelco.com.au/LashWand.asp
prøver å være litt seriøs også midt oppi det hele
Nille sa for siden:
Siden alle bare tuller her må ho mor komme med en skikkelig forklaring !Du må nok øve deg litt mofsen.... Ingen får det helt 100 % riktig til første gangen.
Du må investere i en skikkelig øyevippetang, ellers skader du bare vippene dine. Begynn helt innerst ved vipperoten og klem lett, så flytter du en millimeter lenger ut og klemmer lett, en millimeter til og klemmer lett. Men ikke lenger enn 1/3 enn øyevippen. Krøller du lenger ser det idiotisk ut. 3 ganger pleier å være nok. Prøv deg frem du !
[color=purple][/color]
Tanga ser slik ut:
[color=#800080][/color]
Revlon sin er god - ellers har Tana en som selges på Vita, den er også god.
[color=purple][/color]
Eller du kan kjøpe denne:
personalbeauty.no/shop/
jeef-micro sa for siden:
:lol:
mofe sa for siden:
Fedonisten og Nille: takk!
Så det vil si at hvis man er innmari klønete, og vil ha ting raskt gjort, så er den batterigreia det ultimate? Eller ikke, fordi den skader vippene? Men ikke så mye kanskje, kanskje det samme som krølltang ødelegger håret? For den er varm, eller?
Nei - dette ble vanskelig for meg, jeg klarer ikke ta noen avgjørelse!! Iiik!
Summer sa for siden:
Jeg er enig med Nille.
Første gangen jeg brukte en øyenvippetang holdt jeg på å le meg i hjel over vinkelen som oppsto, men så fant jeg ut at jeg måtte jo prøve meg frem, så da endte jeg opp med å gjøre slik Nille beskriver.
...og varm krølltang så nærme øyenlokkene mine...:eek: det tar ikke jeg sjangsen på hvertfall. :)
Felix sa for siden:
Her er den som det er henvist til - mao kan handles fra Norge på:
www.chic.no/Products.aspx?q=c_18
Eyecurl
1
[img]http://www.chic.no/DataImage.ashx/589/51/98[/img]
299,-Eyecurl - endelig i Norge!
Vi vil her presentere for dere, den fantastiske krølltanga, ”Eyecurl”. Dette er en liten batteridreven, handy sak, som varmer opp maskaraen og former dine øyevipper. ”Eyecurl” skal brukes etter du har påført maskara!! Den skader ikke dine vipper og er helt trygg og enkel å bruke. Produktet er CE godkjent.
Om det virker - hva vet jeg? he-he
Krøll i vei, jenter!
Fjonken sa for siden:
Jammen er dette nødvendig da? Finnes jo mascara med automatisk vippekrøllfunksjon. Få lange lekre og tette vipper med krøll. Alt på boks og med børste inkludert.
Veit ikke om reklamen holder det den lover, for Fjonken har aldri brukt mascara no særlig.
mofe sa for siden:
Holder iallfall ikke på mine venstre øyenvipper :)
Fjonken sa for siden:
Si meg.. burde du ikke klage til din skaper da. På feilvaren..:D
Nille sa for siden:
Sånne mascaraer har aldri funket for meg heller. Jeg har prøvd det meste. Men så kan jeg ikke bruke annet et vannfast mascara på mine heller. Bruker jeg "vanlig" - uansett merke - så står vippene rett ut - både med og uten tang. Bruker jeg vannfast holder de iallefall litt "schwung" en stund.
[color=purple][/color]
Skal teste en sånn curler sak jeg nå... Skal rapportere !:p
Felix sa for siden:
Kult, skal følge med på rapporteringen - man blir jo litt misteksom, men samtidig fristet da alle disse såkalte "stjernene" benytter det. Eller har de bare latt seg friste i likhet med alle oss andre....? Skal / skal ikke?
Summer sa for siden:
Kansje du kan prøve å bruke vippetang uten maskara? Jeg bruker ikke maskara, men bare vippetang innimellom, og det holder hele dagen. Men de gangene jeg prøver meg på å ta på maskara hvis jeg skal på fest eller noe, så er ikke virkningen like god, og de henger mer ned (bortsett fra med vannfast da, men det sliter sånn på øynene at det bruker jeg ikke).Nille sa for siden:
:nei: har helt lyse vipper jeg... De syns ikke uten mascara :p Prøvde å farge dem sjøl engang. Huffameg, det var ille. Prøvde i salong og, men tåler visst ikke fargestoffet - og det er jo litt merkelig egentlig.... men det er nå en helt annen historie !
[color=purple][/color]
Har brukt samme vannfaste i minst 20 år og det har ikke slitt på mine, men så bruker jeg en spesiel øyensverte fjerner som jeg ikke behøver å gni utover heller (har prøvd maaaaaange, og ingen andre funker !). Bare smører på, venter litt og tørker av... kjempelett og skånsomt.
[color=purple][/color]
Dette med sminke og hva som passer til hver enkelt er jo rene vitenskapen. Nesten mer innfløkt enn kosthold gitt ! :wacko:
[color=purple][/color]
Er spent på om Mofe får til vippene sine med tanga jeg ! :D
Aadi sa for siden:
Vipp...vipp ...vippetangen konditori....legg aldri igjen sjela di der.....
nynner videre
Har aldri skjønt det der med vippetang, men det er nok fordi de buer seg naturlig, men bryn-napping derimot.... au au.... det må til
Må nok bare lide videre for skjønnheten... he he
Albertine sa for siden:
Aadi kom meg i forkjøpet med Vippetangen Konditori...
luringen sa for siden:
haha...må glise av både laaang diskusjon og av smilyene over her...
Charmtassen sa for siden:
Jeg har en sånn vippetang (som Nille har satt inn bilde av) som du kan FÅÅÅÅ av meg hvis du vil. Jeg klarer ikke (les: orker ikke) å bruke den selv, så den ligger bare der ... stakkars ;)
Send meg et PM hvis du er interessert du, Mofe.
mofe sa for siden:
Wiiiih? Fååå? Betale porto :ja: PM? PM!
ordfattig :o
Fedonisten sa for siden:
kremt
...bare sånn før du går opp i skyene her altså.....
mofe sa for siden:
Jammen ikke sant;
Jeg gjør det åpenbart feil, nemlig :ja: Jeg har bare trykka til og håpa på det beste.. :o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.