< Tilbake til oversikten

Daglig ros på mail

Felix sa for siden:

Fikk tips om www.tut.com - siden er på Engelsk. Her har jeg lagt meg inn med daglige "notes for the unverse" - helt FANTASTISKE; her er et eksempel på en av mailene:

"If you only gave yourself credit,for all the things you do that you do not give yourself credit for, you'd be astonished to learn how much you really do accomplish in a single day. Every single day.

That's OK though, because I'm still "counting" all of it.
The Universe "

Mao positive innspill som holder motivasjonen oppe. Har i tillegg bestilt en ferdig pakke med 3 bøker - såkalt gift collection (shops) tot. ca. 450,-. De står i en fantastisk boks, merket med LOVE under. Hver av bøkene har da korte og enkle sider med små tips til hverdagen - skrevet på en måte som får en til å tenke nettopp positivt! Super til privaten og jobb, kan anbefales. Forfatteren heter Mike Dooley.

I tillegg kan man handle noen coole t-shirs med tøffe motiver; hva med en t-shirt til minsten hvor det står: I am a dream come through! He-he

Summer sa for siden:

Stilig. :)

Summer sa for siden:

Jeg likte spesielt godt denne:

Summer sa for siden:

Var det gifts from the universe du bestillte? De bøkene synes jeg så spennende ut. :)

Felix sa for siden:

Ja, fikk han også til å signere gaveomslaget. Veldig bra, lett å lese og slå opp for enhver anledning - mye sant med dyyyyype meninger.

Mailene jeg mottar daglig er bare helt supre - spesielt nå som jeg skal ned i vekt - får liksom en personlig hilsen (de putter navnet ditt inn i teksten) - og er jeg litt nedfor så tar jeg opp et av sitatene eller boka og får påfyll. ANBEFALES VARMT!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.