< Tilbake til oversikten

Problemer med visavertifisering.

Fjonken sa for siden:

Prøver å kjøpe kosttilskudd via ketolyse.no men når jeg skal betale blir det plunder. Går greit helt til jeg kommer til bekreftelse. Der de ber om et sikkerhetskode og et passord. Hvor i huleste finner jeg det da? Fjonken er brunett til vanlig, men altså veldig blond når det gjelder sånt noe. Hjelp å få?

Caxa sa for siden:

Har du kort med bank id er det den sikkerhetskoden den vil ha.....

Om ikke fungerte det å høyreklikke og laste det i nytt vindu.... Om ikke det heller fungerer må du sende en mail, så ringer eller kontakter han som er webansvarlig deg :)

Fjonken sa for siden:

Jeg har visakort med bankid, ja.. men det sikkerhetsnummeret det bes om. er det de tre siste siffrene som står i koden i signaturfeltet på kortet?

jankph sa for siden:

Sikkerhetskoden er de 3 siste sifrene av de 7 sifrene som står bak på kortet i underskriftsfeltet.

Caxa sa for siden:

Ja det er 3 tall bak der, jeg tenkte ikke på dem siden jeg alltid blir bedt om å legge inn sikkerhetskode jeg må plukke ut for hver gang av kortet....

Eva sa for siden:

Ja, det er de 3 tal som står bag på kortet. Jeg har handlet to gange på www.ketolyse.no uten problemer.

Fjonken sa for siden:

Men hva med passord da. Har ikke det jeg.. tror eg:confused:

jankph sa for siden:

Passord....?? Den skjønner jeg ikke. Jeg har selv bestilt varer derfra flere ganger, men kan ikke huske at jeg måtte legge inn passord noen steder.

Fjonken sa for siden:

Står en linje under den linjen med sikkerhetskode. Jeg heller skjønner ittno av det. Men jeg kommer altså ingen vei uten passord ser det ut som.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.