< Tilbake til oversikten

Bocca-sjokoladene

TinaF sa for siden:

Jeg har vært inne i sjokolade-tråden og lest, men jeg forsto ikke helt hva dere kom frem til med hensyn til Bocca-sjokoladene...

... er det noen som kunne tatt seg tid til å forklare meg innholdet i sjokoladen...?

:)

Summer sa for siden:

Det er flere typer. Den det er 70% kakaoinnhold står det merket 70%.

Fjonken sa for siden:

Og det er raffinert sukker i Bocca. De fleste på lavkarbo kjører sukkerfri sjokolade.

Helene sa for siden:

Gjør vi det? jeg har en følelse av at de fleste spiser mørk sjokolade med sukker for å slippe mageproblemene.. men kan være jeg tar feil..

jeg bruker begge delene.. men mest med sukker.. fordi de er så uendelig mye bedre..

nye bocca med nøtter er digg! tror ikke den er så gale på karboen heller.. pg så er det jo nøtter som regulerer blodsukkeret litt..

Siljevanilje sa for siden:

min mage tåler ikke sukkerfri sjoko, så jeg kjører litt men veldig mørk sjoko med sukker. da slipper man å ha en date med dassen hvertfall ;)

Helene sa for siden:

jeg kjøper sukkerfri når jeg trenger en date med dassen :p men merkelig nok så skal det mye til når det gjelder min mage.. tåler det alt for godt.. :(

Siljevanilje sa for siden:

:lol: er på en måte litt glad at min mage ikke tåler allverdens.
da hadde jeg fort blitt litt avhengig ja...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.