Fjonken sa for siden:
Jeg er mektig lei av å måtte vri hjernen rundt hver gang jeg skal stappe noe i gapet. Ser det er lite variasjonsmuligheter på induksjon. Er begrensa hva en kan lage av de igrediensene som er tillatt. Så nå sitter jeg her og funderer på ny. Bør jeg gå over til vedvarende? Min mann er i samme situasjon. Drittlei induksjonsmaten. Men så var det vekttapet da. Hvordan vil det gå med det på vedvarende liksom. Kan jeg forvente at bremsene blir satt kraftig på, eller vil jeg kunne forvente et greit vekttap pr uke? 1-0,5 kg? Vil helst ikke under det da. Det er kjempevanskelig å holde seg til induksjonsreglene nå i allefall. Alt frister. Alt fra graut til frukt til bær og nøtter. Sikler etter noe annet en bare kjøtt/fisk og grønnsaker. Før spiste jeg veldig variert, nå blir det liksom det samma oppatt og oppatt. Greier ikke å være særlig kreativ i matveien. Flere som har hatt det sånn på induksjon? Noen som har noen gode råd å komme med? Er nemlig like før jeg stapper hele trynet ned i en tallerken pasta.