Helene sa for siden:
Jeg likte iden med frysetørket babymat.. tenk hvor lite ekle tilsettningsstoffer man slipper å putte i maten? og hvor mye enklere det er å lage litt? eller stor porsjon?
jeg liker iden..
noen som har noen andre meninger?
Helene sa for siden:
Jeg likte iden med frysetørket babymat.. tenk hvor lite ekle tilsettningsstoffer man slipper å putte i maten? og hvor mye enklere det er å lage litt? eller stor porsjon?
jeg liker iden..
noen som har noen andre meninger?
jeef-micro sa for siden:
Jeg er kjempeenig med deg Helene... likte ideen kjempegodt. Jegtror at dette er noe man kan jobbe videre med, og kanskje også lage feks lavkarbovarianter??
Fjonken sa for siden:
Frysetørket mat har de brukt i forsvaret i årevis og det finnes produsenter som lager turmatpakker som er frysetørket. Da er det bare å hive varmt vann oppi posen og vips så er maten klar. Så dette er jo i og for seg ikke noe nytt. Men ideen er god, man slipper disse E-tilsetningene som hel- og halvfabrikata florere av.
Helene sa for siden:
iden er ikke ny nei.. men barnemat iden er ny. og det var den jeg synest var genial, vanlig mat har jo vert brukt i åresvis.
Fjonken sa for siden:
Barnematfronten kunne trenge et slikt alternativ ja. Helt enig i det. Den gugga som nestle og dess like tilbyr babyer er jo helt uspiselig. Såkalt sunn og riktig babymat.. Smaker drit, er fulle av diverse "godsaker" og ser rett og slett uappetittelig ut. Ingen av mine unger har likt babymat på glass, så jeg har laget all babymaten selv jeg.
Eva sa for siden:
Alletiders at hun med babymaten gikk videre, og også at Snorre gikk videre med sitt naturmiddel mot syre. :)
Hurra for det naturlige!!! Den ekte varen!!!;)
Hege_ sa for siden:
Den dama må bare vinne!
sirimor sa for siden:
Helt enig! Veldig bra produkt. Håper hun vinner :heia:
Helene sa for siden:
hun trakk seg.. Hun hadde sikker vunne! jaja, produkte kommer nok i butikken uansett.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.