< Tilbake til oversikten

Endelig svar fra Sten Sture Skaldeman

Felix sa for siden:

:D Her er mailen jeg sendte han:

DU er meget savnet på lavkarbo.no :) Da dette er ganske nytt for
>oss og i påvente av norsk oversettelse med boken spørsmål og svar hadde
>det vært supert om du tok deg tid til litt tips og råd på sidene våre.
>Flere er i ferd med å gi opp - og det vil vi jo ikke!
>
>Mao jo flere dyktige brukere du bistår - jo mer vil vi reklamere og
>bistå andre brukere fremover.
>
>Vi på [size=2][color=#0000ff]lavkarbo.no[/COLOR][/SIZE] venter i spenning!
>
>Ha ellers en "fet" aften! fra Felix

Her er svaret hans:

Tack för påminnelsen! Jag har haft så mycket att göra med den nya boken och med mitt ordinarie arbete att allt annat legat nere. Men nu kan jag hänvisa till boken i stället för att svara samma sak gång på gång hela dagarna.

I morgon tittar jag in på lavkarbo igen. Och från och med nästa vecka hoppas jag kunna vara där stadigt. Det är klart att folk inte får ge upp, inte när de äntligen har hittat rätt spår!
Må bra!

Sten Sture

Vi venter i spenning - tjolahopp!

Caxa sa for siden:

Så fint da.... Greit å få endel svar som man ellers vil bruke litt tid på å forske på selv, og dessverre kanskje gi opp i samme slengen..... Enklere å forholde seg til den som alt har prøvd og feilet enn å drive gjettekonkurranse ;)

ssskaldeman sa for siden:

Hej på er!

Och nu är jag här! Jag har bara en halvtimme på mig idag och därför ska jag göra så här:

1. Jag ska berätta vad jag haft för mig och hur den närmaste framtiden ser ut.
  2. Jag ska besvara några standardfrågor, av den typ som ständigt återkommer. Jag tror att jag startar några trådar kring det.
  3. Från och med måndag ska jag göra dagliga besök på lavkarbo för att ta hand om mer specifika frågeställningar.

Vi kommer att ses mer i framtiden!

Sten Sture
[url]www.skaldeman.se[/url]

Charmtassen sa for siden:

Godt at du er tilbake! Og takk for mange flotte innspill her i dag!
Gleder meg til jeg får den nye boka!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.