< Tilbake til oversikten

"Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

116-&gt;80 sa for siden:

06-03-11
Lilla boken Frågor och svar om Skaldemans diet har kommit ut.
Med anledning av detta har ändringar gjorts på flera sidor.

hentet fra www.skaldeman.se

Charmtassen sa for siden:

Bestilling av boka er allerede gjort! Jeg er spent på om "mine spørsmål" blir besvart!

jankph sa for siden:

Ditto.
Jan.

Torkil sa for siden:

Hei
Kanskje det er å finne en annen plass, men jeg prøver meg lel.
Hvor får man boken som besvarer de spørsmål den første bok reiste, og hvor mye koster den?
Vennlig Hilsen
Torkil:)

114-&gt;92-95 sa for siden:

Du finner link på [url]www.skaldeman.se[/url]

Hvis du skal skrive en kritikk av denne boken så anbefaler jeg deg å lese hele, gjerne to ganger før du skriver et innlegg her på lavkarbo. Du skrev jo en kritikk ut fra å ha skumlest den forrige boken hans. Jeg vil kalle slikt UPROFESJONELT!

Iset sa for siden:

Jeg har lest den nå, SIGNERT personlig til meg, tilogmed. :D Veldig bra.
Mye som går igjen fra hovedboka hans, men dette er jo heller ikke en oppfølger men en samling av spørsmål og svar.

Thumbs up! :D

jankph sa for siden:

Min kommer ikke i posten før i neste uke, kan nesten ikke vente... verdt å lese?

ssskaldeman sa for siden:

Hel rätt av Iset! Detta är frågor och svar, ingenting annat. Jag förtydligar ett antal punkter där jag inte varit pedagogisk nog. Jag framför inga nya teorier, och det kommer jag aldrig att göra. Min stora bok bygger på verkligheten, och verkligheten förändras inte.

Sten Sture

jankph sa for siden:

Hurra! Boka kom faktisk i dag allerede, og jeg er nettopp ferdig med å lese den.

Mycket bra! Jeg fikk ihvertfall svar på en god del ting som jeg lurte på. Jeg tror boka dekker de fleste spørsmål ikke bare om Skaldeman, men generelt om lavkarbo. Om man ikke orker lese hele hovedboken, så er denne (nesten) en fullgod erstatning.

Men det jeg likte allerbest var egentlig vektlegging av SAKTE vektnedgang. Det kan ikke sies ofte nok, sakte er best! Og det klarte du Sten Sture å formidle, og det hjalp, for nå er jeg litt mindre deprimert og frustrert - jeg har jo stått stille i to måneder vektmessig, sukk. Men jeg trener en god del, så jeg kjenner at klærne er noe løsere, ikke mye, men nok, så noe skjer, men sakte, og det er kanskje det beste, selv om jeg som alle slankere gjerne skulle ha våknet 20 kg lettere i morgen, ikke først neste år.

Uansett, jeg er kjempefornøyd med et lavkarbo-kosthold og matbudsjettet mitt har faktisk aldri vært så lavt som nå.

HildePåSlankern sa for siden:

Det vet du jo ikke, Torkil spurte bare hvor man kunne kjøpe boka og hva den kostet. Han må jo kunne skrive her uten at du skal mistenkeliggjøre intensjonene hans når han stiller et uskyldig spørsmål. Skjerp deg nå!

HildePåSlankern sa for siden:

Jeg antar at det betyr at du ikke handler farsedeig på delikatessebutikken på bussholdeplassen... Håper vekta peker nedover igjen snart! :)

jankph sa for siden:

Haha, nei, gjør ikke det, jeg rasket med meg 10kg nakkekoteletter sist det var 39,90-tilbud på Rema, det er ca 50 koteletter det, så det holder en stund, nå er jeg snart tom, men slik det er fatt med stakkars Gilde for tiden blir det vel snart masse tilbud på den kanten.

Og vekta peker nedover den, om enn veldig sakte.

ssskaldeman sa for siden:

Helt rätt.

En lugn och stadig fettförbränning i kombination med en viss muskelökning är den hälsosammaste vägen. Går man den vägen får man inga dramatiska utslag på vågen, men man får en dramatisk hälsoförbättring.

Själv gick jag en annan väg under mitt första år. Det ångrade jag efteråt. Problemet med löst skinn är mycket större än vad någon kan tro. Man läser sällan om problemet i bantningslitteraturen. Förmodligen beror det på att författarna inte har någon egen erfarenhet av stor viktnedgång.

Sten Sture

jankph sa for siden:

Veldig godt peong det der! Sånn sett er jeg faktisk glad for at det går sakte, for på den måten blir noe av tomrommet i det løse skinnet fylt med muskler, og ingenting er jo bedre enn det. Jeg kjenner jo (og har faktisk målt det også) at overarmene og brystkassen er i ferd med å bli større, og det er ikke fett som har lagt seg der...

Jan.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.