Heisann;
Nå er eg endelig tilbake på forumet. Selv om ingen sikkert merket at eg har vært borte.
På ketolysedietten igjen....:o jajajaja....
Noen forandringer denne gangen; eg skal være litt mindre streng med meg selv...løsne på krava så og si. Og ikke minst bevilge en dag i uken der eg KAN skeie ut om eg ønsker det. Og dette er store forandringer for min del dersom dere ikke syns det var store greiene....
Uansett: På de to siste ukene har eg flyttet beltet inn to hull! Og før jul brukte eg ikke belte en gang!!!!!!!Fornøyd? - Juppers!:D
Kjempeflott at du oppnår resultater! Beltehull er jo nesten kjekkere enn kilo! :D
Velkommen tilbake. :)
Bare en liten tanke jeg fikk: Du ville ikke passe bedre til et Lindbergkosthold, og slippe å være så streng da? For det er nok ikke så heldig å være Ketolysestreng seks dager i uken, og så skjeie ut en... Men nå vet jeg jo ikke hva du mener med å skjeie ut heller da, for alt jeg vet, så mener du å unne deg en halv potet og litt nøtter, backongull og mørk sjokolade, men jeg bare ser for meg skoleboller og melkesjokolade og puffet ris med melk og syltetøy og loff med sjokade osv når folk skriver skjeie ut ..:o
Hei lille du og velkommen tilbake. Du forsvant omtrent samtidig med jula du !
[color=purple][/color]
Nå er jeg bittelitt forvimsa her. Du gikk på Ketolyse, og nå er du South Beach (står det på filosofien din) MED spisedag. Gå'kke an det vel, - eller ..... ?? Ketolyse funker dårlig med spisedag altså, men det finner du vel ut av etterhvert :wacko:
[color=purple][/color]
Uansett lykke til !!
[color=purple][/color]
:klem:
Hei;
Det står south beach på kostholdsfilosofi...men eg vet ikke hvordan eg kan forandre på det!!!!!!!!!
Ketolysedietten går eg på nå. Når eg mener at eg tillater meg å skeie ut en dag i veka mener eg ikke skoleboller, puffet ris, brus, sjokolade og lignende. Eg snakker et par ruter med mørk sjokolade, og kanskje et kjeks. Det er det hele! Snakker altså ikke om noen spisedag!!!
Da har jeg fiksa filosofien din !
Og det var jammen godt du ikke mente en skikkelig snopespisedag ! Et par ruter mørk sjokolade går kjempefint. Kanskje en kjeks også.
[color=purple][/color]
Det går nok fint dette skal du se
[color=purple][/color]
Lykke til !
[color=purple][/color]
:klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.