Aadi sa for siden:
Er det noe jeg burde kjøpe der som enten er billigere eller som ikke vi har i Norge på lavkarbo-fronten??
Aadi sa for siden:
Er det noe jeg burde kjøpe der som enten er billigere eller som ikke vi har i Norge på lavkarbo-fronten??
Nena sa for siden:
Pleier å kjøpe med meg sjokolade med høyt kakaoinnhold når jeg er i Sverige :D - ellers har de jo mye utvalg i kjøtt der, dersom du kan få det med deg da....
jeef-micro sa for siden:
*Fibrex (sukkerroefiber) i allefall dersom du baker prinsessebrød :)
*de deBron-godterier, men om du kjøper det, så husk at du ikke må spise for my av det på en gang.
Jeg vet ikke om de har splenda og slikt i Sverige jeg... så lenge siden jeg har vært der...
Aadi sa for siden:
kjøper selvfølgelig kjøtt, bacon...
Prinsessebrød jeef-micro? Oppskrift ?
jeef-micro sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6079&page=3
her er det oppskrifter :) Du får se litt på de for de ligger flere oppskrifter inne i tråden
guro sa for siden:
Se her:
snoopygirl sa for siden:
hei på deg
[color=#ff00ff][/color]
pleier å kjøpe alt slags kjøtt ,bacon ol der....også hvit ost...har pleid å være 39 kr kg...ikke for alle typer da men,er som regel 3-4 kg klumper,,,greie å dele til mindre..
[color=#ff00ff][/color]
god tur :0)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Carbokiller sa for siden:
Jeg er harryhandler de lux og det som skal stå på min handleliste når jeg skal dit på fredag er alle typer kjøtt. Karbonadekjøttdet de selger er totalt blottet for tilsetningsstoffer og dermed 0 karbo. Bacon, flesk, indrefilet, koteletter, biffer. Ja alt som har gått på fire bein. Kylliingfileter er også veldig godt og kjempebillig.
Oster i alle varianter er mye billigere i Sverige enn i Norge. Svarte Sara er min favoritt. En skikkelig promp-ost. (lukter promp og smaker himmelsk!):D Grønnsaker er billigere enn her hjemme i min butikk, så jeg handler med meg grønnsaker for en uke også.
Helsekost preparater er noen ganger myyye billigere. Proteinpulver likeså.
Cavaliersjokolade, De Bron godteri, andre lavkabo sjokolader har de større utvalg av.
HERMESETAS er et søtningsmiddel på stor boks i strøform som de har i Sverige og ikke i Norge. I motsetning til andre kunstige søtningsmidler så smaker dette så deilig at hvis du strør det over det du skal ha så smaker det det nærmeste sukker jeg noensinne har kommet uten at det er sukker.
Soyamel er billigere der enn her.:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.