< Tilbake til oversikten

Tryna pga sjukdom.

Fjonken sa for siden:

Ja, da sprakk Fjonken også. I går ble jeg spysjuk og spiste absolutt ingenting. Drakk bare Pepsi Max for det var det eneste jeg orka å kjøre i meg. I dag er jeg bedre, er sulten men har ingen matlyst. Har i allefall ikke lyst på egg og annen induksjonsmat. Så da tryna jeg med 6 ruter stratos, 4 vingummikrokodiller og 2 Finn-Crisp med leverpostei og sylteagurk. Svært små mengder da, men likevel. Blei noen peanøtter også. To fulle never.

Spørsmålet er hva gjør jeg nå liksom. Er vel helt ute av ketose nå tenker jeg? Og hva gjør sånne sjukedager uten matinntak med forbrenninga? Har jeg tråkka helt i bånn av salaten nå mon tro. Ødelagt alt samma?

Fedonisten sa for siden:

Du spør som om det er katastrofe og enden er nær du... :geip: Det er ikke det vettu:klem:

Nå begynner du å spise den maten du vet du skal ha - og som er bra for kroppen din. Sjuke kan vi alle bli - og friske blir vi igjen også :ja:

Stor :klem: og ikke tenk på forbrenninga di og sprekker osv - blir verken friskere eller tynnere av det ;)

Albertine sa for siden:

Opp igjen. Det sier vi til ungene. Det sier jeg til meg selv. Bare gå tilbake til de gode matvanene dine. Enkelt og greit.

Skal prøve å gjøre det samme selv..... God bedring!

Nille sa for siden:

:ja: Gjort er gjort og spist er spist. Ingening å dvele ved. :D
Tenk heller på alt du IKKE spiste !
[color=purple][/color]
I morgen eller overimorgen er du tilbake i ketose og i fin form - helt sikkert !

:klem:

sirimor sa for siden:

Dette skjønner såå godt. Ikke så rart at ingenting frister når du fortsatt er litt uggen og småkvalm. Ikke spist noe på et døgn heller. Vil ikke kalle dette en kjempesprekk da, men kjenner igjen følelsen. Som Nille sier, så er du på rett spor og i ketose igjen om et par dager. Ingen stor skade skjedd! Og av en spysyk dag dør ikke forbrenninga heller. Bare fortsett der du slapp du :klem: :klem:

Fjonken sa for siden:

Er det helt sikkert det da? Ser for meg en laaaang periode med vektplatå jeg nå, og totalt ødelagt forbrenning. Pessimist... ? Jeg...? Ja, i dag så! En smule sur på meg sjøl bare!:(

Nille sa for siden:

Du ødelegger ikke forbrenningen av en dag eller to med dårlig mat nei !
Stå på jente ! Dette går bra !
[color=purple][/color]

Fjonken sa for siden:

Når Nille sier det, så må det vel være sant da. Men Fjonken er ikke helt overbevist. Har tryna mer i dag.. men det snakker vi ikke mer om hva.. Blir så sinna på meg sjøl. Sånn er det for kontrollfriker.. Det minste lille overtramp blir store kast mot avgrunnen. Så nå Fjonken.. glem det! Forget and forgive. Ny dag i morra!:o

luringen sa for siden:

jepp! I min (og mange andres...) journaler sees dette fenomenet ; Denstoreskumlesprekkensomkomogtokmeg"

Summer sa for siden:

Men atte, omgangssyke er unntakstilstand. Hva en gjør da teller egentlig ikke, for systemet er i ubalanse likevel (Så lenge en spiser mat og ikke smågodt og annet sukker).
Dersom jeg kaster opp, så får jeg faktisk ikke i meg noe særlig mer enn frukt og grønnsaksmos, og jeg tror ikke det gjør så mye jeg.

Melania sa for siden:

Kanskje sprekken bare booster kroppen din så du går yttligere ned?
(kan jo håpe :) )

Uansett i morgen er det en ny dag, og en ny uke hvor du fortsetter å være kjempeflink - og denne lille sprekken betyr ingen ting.

Fjonken sa for siden:

Håper det.. for i dag viste vekta 900 gr mindre enn i går. Får bare håpe det fortsetter. Skal være forsiktig med maten i uka som kommer. Kan hende jeg nå har kommet meg ut av stillstanden. Hmm kanskje en burde ha mageonde litt oftere.. !

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.