Det letteste for å finne dagsmenyer er å lese i journalene til de som alltid skriver ned hva de spiser :) F.eks Nille eller Strutsen.
Har du lest atkinsboken forresten? der er det masse bra forslag til hva man kan spise :) (om jeg ikke husker heeelt feil, da :p )
Men f.eks kald omelett. Med ost og skinke og grønnsaker. eller gryterett laget kvelden før. Enten kald eller oppvarmet.
Som tilbehør til maten er alle mulige grønnsaker bra, men pass på mais og gulrot :)
Jeg går også på Atkins:) Har med meg litt forsjellig til lunch, men stort sett går det i en form for salat med kylling/kjøtt/egg og litt ost/fetaost oppi. Ofte har jeg med meg hjemmelagde karbonadekaker som inneholder noe gr.saker - de er favoritten!! Varmes litt i microen og lserveres med fetaostsalat og god olivenolje til! Eller du kan ta med deg rester fra middagen dagen før - mange muligheter.
Det var lurt med middagen. Tror jeg skal ha med meg pølser og egg i morgen. Eller kanskje en omelett med bacon.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.