Nå har det gått rundt i hodet på meg de siste to dagene. "light headed" eller hva det heter. Hva skjer?
Har netopp hatt besøk av "tante rød", så kan det hende at jeg mangler jern eller noe? Første gang med besøket fra den damen mens jeg har gått på kuren... Spiser en god del med jernholdig grønt, så litt rart også om det skulle være jernmangel. Noe som "tømmer" jernlagrene med denne dietten? Ikke mye C vitaminer i kosten vel... Noe tilskudd utover det jeg selen og de andre tablettene jeg må få i meg?
Hei Feline!:)
Flott diettvalg. Det er helt normalt med litt trøtthet, trykkende hodepine og svimmelhet de første par ukene, men dette går over.:)
Når du går på ketolysekuren anbefales det å bruke de vitamin og mineraltablettene som er utviklet for kuren.
De inneholder det du trenger. En tablett inneholder magnesium, en sink, selen og vitaminer og en tredje krom, kalium og kalsium. Disse fås kjøpt i nettbutikken på www.ketolyse.no , i flere av Meny butikkene på Sørlandet og hos Nico Mat i Kvinesdal.;)
Jeg tror ikke du har jernmangel, men dette lar seg jo lett undersøke hos legen.
Det er også viktig for deg at du får i deg nok væske,- gjerne 2-3 liter vann/mineralvann pr. dag.;)
Ønsker deg ellers lykke til med en fantastisk kur!:)
Hei
Hvordan går det med svimmelheten? Hvis du har normal helse skal svimmelheten gi seg i løpet av 5-10 dager, tar man kosttilskudd, drikker mineralvann og ellers følger kostrådene pleier svimmelhet ikke å være noe stort problem.
Vennlig Hilsen
Torkil
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.