Har selv dn engelske utgaven av lavkarbo-boka. Jepp, kjempebra og mange spennende oppskrifter og dagsmenyer. Kanskje litt lite vekt på høyfett og mer i retning høyprotein, men ellers helt super.
Jeg kjøpte "Frukt, bær og grønt" og "Urter - dyrking og helse" for å få mer grønt inspirasjon. Hadde lyst på Barmens Grillbok også, men måtte begrense meg litt. La merke til at Lindbergs kokebok, den komplette, var på salget. Kan også anbefale "Lev her og nå", "Kjærlighetens kunst" og "Diagnose: Dyktig". Dessuten benyttet jeg sjangsen til å kjøpe noen barnbøker, og barnelydbøker.
Ellers er det mye bra priser om man sjekker litt rundt i bokklubber og nettbutikker, sjekker om det finner paperbackutgave osv. Jeg fikk nesten 'sjokk' da jeg fant masse av de bøkene jeg ønsker meg til en 1/3 del av prisen i Energica i forhold til Bokkilden. Men Bokkilden er utrolig bra til å leter fram bøker i da ..
Snart slutt på Mammutsalget nå - siste sjans i morgen!
Jeg har kjøpt noen bøker i dag - tips til de som vil ha:
Patricia Cornwell - Portrett av en morder (om Jack The Ripper - jeg er krimfan - påskelektyre! ) 29 kr (paperback) Den uendelige historie I og II + Momo, kampen om tiden av Michael Ende (Tre bøker i en kassett. Den uendelige historie er en flott barne-/voksenbok, en selvutviklingsroman kan man si! ) 149 kr - kostet opprinnelig 398! Ringenes Herre I-III (fin å ha selv om jeg har lest den et par ganger - bare 78 kroner! Hele boka i ett bind.)
Og så Kama Sutra (i påvente av en spennende mann... :D Veldig fin utgave med gullkantet skrift på forsiden. En klassiker som er fin å ha i bokhylla. Kommer nok med sitater etterhvert, for det står mye artig (og det handler slett ikke bare om sex, men om forhold for øvrig :) )) 129 kr, nedsatt fra ca 400 tror jeg det var.
Og så skulle jeg ha Lev her og nå av Eckhardt Tolle (takk for tips, Guro!), men de hadde den ikke i butikken, får bestille den i stedet. Må også bestille Kroppskjenning av Anna Bornstein (selvutvikling det også). Bare 39 kr.
Ups, dette er jo ikke lavkarbobøker, skulle kanskje startet ny tråd... Men skitt au. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.