Jeg må, har begynt, å spise mere grønnsaker... Så jeg antar at ketolysekuren blir riktig for min del, da Atkins blir litt for ekstrem på induksjonen, spesielt siden jeg ikke kan fortsette basert på det jeg har prøvd til nå.....
Hva må jeg ha? Boken? Videokurset? Begge deler?
Blir veldig glad for hjelp til disse første innkjøpene :) , det nærmer seg konkurranse sesongen og vi skal inn i trafikkskaddes medlemsblad, og endel andre fora, så jeg vil gjerne ned 5 kilo til før alle sånne fotogreier skal begynne ;)
Men må som sagt også orke med treningsmengden, og vil ikke forstyrre den nedgangen jeg alt har ved å starte feil nå....
Jeg har ikke sett videokurset, men jeg har lest boka. Siden du allerede er godt inne i Atkins tror jeg at du sannsynligvis vil ha større glede av videokurset enn bare boka. Boka er veldig god den, men prøvesnutten av videokurset ser unektelig spennende ut, så jeg har faktisk tenkt på å kjøpe det selv, men prisen er litt høy...men sett i forhold til hva jeg kanskje sparer av helsemessige (les: sykdomsrelaterte) utgifter senere i livet er det sikkert verdt det.
Jan.
P.S. Ikke glem kosttilskuddet som skal følge med ketolysekuren.
Jeg er ikke inne i Atkins, holdet meg til Skaldemans fettkur, men det ble litt tomt i kroppen de dagene jeg red 2 hester.... Da skal jeg se til å få kjøpt det videokurset, så skal du få en tilbake melding :D
Boken må en ha. Videokurset (og meget snart DVD) er tenkt for de som i tillegg hadde meldt seg på et kveldskurs i ketolysekuren, men med videokurset er det halv pris i forhold til veldskurs og 1/3 av hva et GR-kurs koster.
Vennlig Hilsen
Torkil
:) Kjøpte videokurset først men fant i går kveld ut at det var å begynne i feil ende...
Så boken er innkjøpt i dag sammen med diskusjonsforumet, så får vi se om det blir bra til slutt :p Du får forte deg å sende dem ut Torkil ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.