Siljevanilje sa for siden:
jeg tenker på å kjøpe ting å tang over nettet, men vet ikke om alle.
har sett endel her inne på forumet, men sikkert langt fra alle.
vil dere hjelpe meg med en oversikt???
smile fint
Siljevanilje sa for siden:
jeg tenker på å kjøpe ting å tang over nettet, men vet ikke om alle.
har sett endel her inne på forumet, men sikkert langt fra alle.
vil dere hjelpe meg med en oversikt???
smile fint
mofe sa for siden:
Ja, dette har jeg også spurt om før :ja:
Anyone?
Fjonken sa for siden:
Carisma sa for siden:
Fjonken sa for siden:
3 barn i nord sa for siden:
dette hadde jeg å tenkt å spørre om! jeg lurer også på hvilke erfaringer dere har med å bestille over nett? hva koster det å fortolle inn i norge? hvis man feks handler for 1000kr?
Melania sa for siden:
Flott :D ! Fant masse fint på lowcarb megastore.. Men frakten er høy, rundt 300 kr. Så bestiller jeg for 200 kr (under tollgrensen) så blir størsteparten av utgiften frakt.
Kanskje det kan være lurt å bestille til rundt 1000 - 800 kr som er grensen for forenklet toll?
Vet noen om man bare betaler 12% mva siden det er mat man importerer, eller må man ut med 25% toll
Daizy sa for siden:
Det er selve bestillingen som ikke må overstige 200,- frakten kommer utenom. Tenker på tollgrensa... men kjipt med 300 i frakt ja...
Prøv denne (de har low carb tortillas og masse annet yummy)
Jeg bestilte derfra for et par dager siden, frakta ble en 100 lapp. Overkommelig :)
Sturemmt sa for siden:
Dette er vel moms du tenker på, det er vel ikke det samme som tollavgift?HP sa for siden:
Tollavgift (fast og %?), moms(mat 12%) og andre avgifter(bla "sukkervareavgift") kommer i tillegg. Men når jeg har bestillt større partier fra atkins.com tidligere, så har prisen på disse inkludert avgiftene likevel blitt rimeligere enn om jeg kjøper tilsvarende produkter i butikken her på berget.
Fjonken sa for siden:
Fjonken sa for siden:
Fjonken sa for siden:
Daizy sa for siden:
Anbefaler virkelig denne nettbutikken.
Fikk varene mine derfra for ei stund siden;
3 pk (fikk 1 ekstra pakke gratis = 4 pk) mama lupas low carb tortillas
1 Atkins bar
Det tok 3 uker, men det var det jommen verdt :)
Tortillaene var skikkelig yummy :sikle:
Hyper sa for siden:
Hei!
Kan man spise disse produktene om man er på ketolyse dietten?....
Georgine sa for siden:
Det kan man, men vær obs på at mange opplever stagnasjon i vekten når man spiser kunstige søtstoffer :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.