jeef-micro sa for siden:
Jeg er jo ivrig leser av shape-up, og i marsnummeret (kommer sikkert snart i butikken) er det en kjempebra artikkel oppblåsthet og vita biosa...
jeef-micro sa for siden:
Jeg er jo ivrig leser av shape-up, og i marsnummeret (kommer sikkert snart i butikken) er det en kjempebra artikkel oppblåsthet og vita biosa...
Aadi sa for siden:
Jeg så den jeg oxo... :)
silje sa for siden:
jeg har vært så oppblåst i det siste.. kjøpte vita biosa i går faktisk:)
jeef-micro sa for siden:
men går dt an å ta idoform i steden? greier ikke å få ned vita biosa jeg...
Fedonisten sa for siden:
I denne artikkelen skulle det faktisk ha vært med anbefaling av yoghurten til FitLine - men hun som har skrevet artikkelen klarte ikke lage yoghurten, så den kom ikke med :mad:
Vil tro FitLine yoghurt hadde feid andre produkter av banen......
;)
Lulla sa for siden:
Hun som skrev saken i Shape-Up, syntes smaken av Fitline-yoghurt minte mer om lukten i en dyrebutikk enn om god yoghurt, og hun ville derfor ikke anbefale den for leserne. Er det noen av dere som synes den har en rar bismak?
Lulla sa for siden:
Jeg kan ellers anbefale Actimel 0,1 %, disse små yoghurtdrikkene som har bra med probiotiske bakterier. Det kan være et godt alternativ hvis du ikke greier å ta tilskudd som Vita Biosa.
Georgine sa for siden:
Ellers så synes jeg Lacto Vitale er det beste for bråkete mage :)
Nille sa for siden:
Jeg er ekstremt var for lukter og syns absolutt ikke FitLine yoghurten har hverken bismak eller rar lukt. Snarere tvert i mot. Hadde den hatt den minste bismak eller lukt hadde ikke jeg klart å spise den. Her i huset er den favoritten og den smaker bedre enn noen naturell kjøpeyoughurt jeg har klart å få tak i !
[color=purple][/color]
Tror nok eller at damen ikke har klart å fremstille den korrekt. Det krever jo ferske produkter, tålmodighet, logisk sans (er den ikke stiv nok lar du den stå en stund til), og lesing av bruksanvisningen ! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.