Heihei! Helt fersk jeg, bære tre dager "på'n". lurte på om det er noen som vet om vi kan spise atkins sjokoladen? det står 18,6 gram på en bar (60 gram), MEN at man bare skal regne "2 net karb" i hele sjokoladen om man teller karbohydrater? kan dette stemme?? husker å ha lest det for en stund siden så er litt usikker på akkurat hva som sto på den men:rolleyes:. noen som vet hva annet av godis man kan spise. geleen ble veldig god! mmm:p
soyabrød i ovnen, håper det er godt for savner brødet litt.
Sikkert noen andre som kan svare deg ang sjokoladen.... jeg syns det er tryggest å holde seg helt vekk fra sjokolade... . Lurte bare på hva du syns om soya brødet ?? jeg syns det smaker:eek: :eek: :eek: Men det er noen andre oppskrifter her inne som er mye mye bedre !!!
du skal regne de 2 gramene. resten er sukkeralkoholer (polyoer?) og telles ikke :) men om du stagnerer eller går ned når du spiser de må du nesten finne ut av selv ;) Det varierer litt hva vi tåler og ikke
Etter hva jeg har lest av våre eksperter her inne på sidene bør man holde seg unne Atkins sjokoladene pga søtningsstoffet. Mange opplever at de ikke går ned i vekt ved å spise disse sjokoladene. Det kan jeg skrive under på. Men det er jo absolutt bedre å spise Atkins sjokoladene enn å sprekke!! Du får prøve deg frem. :)
Takk for svar. fant ut at det var mange som hadde sport om d samme:rolleyes: hadde bare ikke rukket å se d;)
Soya brødet var greit d.. smakte mest egg alene og det var ikke godt men med pålegg kjenner man jo mest pålegg smaken. er jo bære å pøse på med masse smør og "bra" pålegg. :)
Hei!
Jeg har spist litt av Atkins Morning Shine (Pakke med 5 barer).
Jeg har likevel gått bra ned i vekt..
Men jeg skal prøve å holde meg unna.. Men synes det er greit å ha liggende tilfelle jeg får skikkelig sug. Spesielt nå i starten..
Så jeg vil ikke si at min vekt er påvirket av det, men følger litt med!
Lykke til!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.