I denne tråden håper jeg folk kan legge inn navn og beskrivelse av sine favoritt lavkarbo produkter, gjerne også informasjon om hvor man kan få tak i produktende :)
Mine favoritt produkter
Spenda (kjøpt med fra USA)
Atkins Morning bar med sjokolade (som sjokolade erstatter) (dagligvarebutikker)
Vingummi, maltitolsøtet (500 grams pakker på Smart Club)
Cavalier fylt mørk sjokolade med vaniljefyll i konfekt størrelse (Bare av og til en sjeden gang) (helsekost og Smart Club)
Nye Idun ketchup med grønt lokk (i dagligvare butikker)
cavalier produkter(kjeks,sjokkolade,snop) de bron produkter(samme som cavalier)selges på helsekost,den beste i Bergen er kinsarvik naturkost i byn! fransk fiskegrateng fra findus(frysedisken på mat butikker) produktene fra låg kallori(snop det også hehe) helsekost (alt snopet og kjeks jeg har skrevet her er sukkerfritt og søtet med maltitol) eller så fins det også en del sukkerfritt på www.sukkerfritt.com vaffel/muffins og pannekake mix fra atkins (selges i enkelte store mat butikker,ica,mega osv)
:rolleyes: Ja nå skal jeg snart bestille sammen med tess...blir vel en super duper pakke kan jeg tenke meg...gleeeeder meg :stortsmil
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.