< Tilbake til oversikten

Favoritt produkter og hvor man får tak i de

Melania sa for siden:

I denne tråden håper jeg folk kan legge inn navn og beskrivelse av sine favoritt lavkarbo produkter, gjerne også informasjon om hvor man kan få tak i produktende :)

Mine favoritt produkter

• Spenda (kjøpt med fra USA)
  • Atkins Morning bar med sjokolade (som sjokolade erstatter) (dagligvarebutikker)
  • Vingummi, maltitolsøtet (500 grams pakker på Smart Club)
  • Cavalier fylt mørk sjokolade med vaniljefyll i konfekt størrelse (Bare av og til en sjeden gang) (helsekost og Smart Club)
  • Nye Idun ketchup med grønt lokk (i dagligvare butikker)

Det var det jeg kom på nå :)

Jeanett sa for siden:

Pølser kjøpt fra sverige, med 1 kh på 100 gram. (spør i ferkvaren etter pølser uten mel og sukker).

tess81 sa for siden:

Mmmm den cavalier med vaniljefyll er bare DØDSGOD godt det bare er 2 biter i en
sjokoladepakke.......mmmmmmmmmm:p

Dressing(3,4karb)og hvitløksdressing(0,7karb) fra matmesteren (rimi)

stinasol sa for siden:

cavalier produkter(kjeks,sjokkolade,snop) de bron produkter(samme som cavalier)selges på helsekost,den beste i Bergen er kinsarvik naturkost i byn! fransk fiskegrateng fra findus(frysedisken på mat butikker) produktene fra låg kallori(snop det også hehe) helsekost (alt snopet og kjeks jeg har skrevet her er sukkerfritt og søtet med maltitol) eller så fins det også en del sukkerfritt på www.sukkerfritt.com vaffel/muffins og pannekake mix fra atkins (selges i enkelte store mat butikker,ica,mega osv)

lilletrine sa for siden:

cavalier produkter har de på ultra. Kjøpte den mørke sjokoladen til helgen der i dag:D

Trolljenta sa for siden:

Pølser fra Lidl :)

donjuanwannabe sa for siden:

YES!

chorizo-paprika pølse

kjøttpølse med 1 g karbo (og den er gooo)

masse annet mye bra kjøtt!

Lidl er hærlig. :)

stinasol sa for siden:

Masse deilige lavkarbo produkter på netrition.com(bestilles fra usa) :)

Tuppen sa for siden:

på denne siden er livsfarlig :p får jo lyst på alt jeg :D

stinasol sa for siden:

:rolleyes: Ja nå skal jeg snart bestille sammen med tess...blir vel en super duper pakke kan jeg tenke meg...gleeeeder meg :stortsmil

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.