< Tilbake til oversikten

Lavkarbo meny hos Fridays

Miroslav sa for siden:

I gaar var jeg paa fridays, og er hadde de faatt en hel side i menyen med Atkinsgodkjente retter (antall gram karbohydrater var ramset opp for hver rett :)). Jeg syntes det var morsomt aa se, men fikk veldig fanatikerfeeling av hele opplegget og bestilte noe annet i steden.

Menyen var grei nok, kylling med groennsaker, reker, lavkarbo fajitas etc. Tydligvis er markedet naa stort nok til aa rettferdiggjoere egene retter for den sukkerbeviste, jeg har nemlig sett lignede lavkarbo innslag ogsaa paa andre menyer. Kanskje en dag i fremtiden vil det sinnsyke sukkerinnholdet i maten vi spiser reduseres for alle og enhver? Man kan ihvertfall haape.

Iset sa for siden:

Argh at vi ikke har Fridays her. Det tar vel 20 år før vi får se noe sånt her i by'n. :sukk:

Helene sa for siden:

jeg og Aline hoppa fin over den menyen sis og.. men det ser jo godt ut det som er der da! synest det er fint at de har valgfrihet.. de har jo sikkert lavfet og!

hadde jeg utdanna meg kokk som jeg egentlig hadde planlagt hadde jeg åpna en lavkarbo resturant i bergen! ikke sikkert jeg hadde sagt det høyt at det var lavkarbo :p bare latt det gått med jungeltelegrafen..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.