Ablazed sa for siden:
Noen som abonnerer på dette bladet? Anbefales det? Har nettopp sendt inn bestilling. Skulle kansje spurt noen før, men kom ikke på det. Har troen på at det kommer til å gi resultater.
Ablazed sa for siden:
Noen som abonnerer på dette bladet? Anbefales det? Har nettopp sendt inn bestilling. Skulle kansje spurt noen før, men kom ikke på det. Har troen på at det kommer til å gi resultater.
mofe sa for siden:
Da vill ejeg heller ha abonnert på Mat&Helse.
Fjonken sa for siden:
Er et helt greit blad altså. Gir bra tips om trening og slikt, men er nok lavkaloriorientert mht til mat. Skjønt nå har de innført noe de kaller minuskalorier i matoppskriftene sine så de begynner å helle en smule mot lavkarbo. Med bladabonnement får man også tilgang til gode internettsider med utallig tester og nyttig verktøy. Egentlig vil jeg påstå at nettsidene deres er bedre enn magasinet.
janmesi sa for siden:
Jeg har hatt dialog med I-Form i forbindelse med diverse bøker. De der i mot lav-karbo (dette er tydeligvis en redaksjonell beslutning), og begrunner det med at "I-form er for et balansert og variert kosthold".
Men de har helt sikkert interessante artikler om trening o.a., men de har tatt standpunkt i ernæringsdebatten - og landet på motsatt side. Nylig slaktet de lav-karbo/høyfett-dietter, "helsefarlig" osv.
-- JM
Albertine sa for siden:
Jeg har bestilt Mat og Helse jeg nå. :D
Iset sa for siden:
For min del er Mat & Helse det eneste bladet som fungerer. Iform er ren underholdning, ikke vitenskap (syns jeg). Iallefall ikke når de kan sitte og skrive "spis gummigodter istedetfor nøtter, for da får du ikke i deg så mye fett".
Joda...
guro sa for siden:
jeg anbefaler også Mat&Helse!
Pusekatt sa for siden:
Jeg har vært abonnent på I Form i mange år nå, og har vært veldig fornøyd med bladet. Men ettersom jeg de siste årene har lagt om kostholdet til lite kh og mer proteiner/fett; d.v.s. omtrent det motsatte av hva I Form anbefaler, har jeg ikke hatt like stor glede av bladet lenger.
Imidlertid er det flotte artikler i bladet som ikke går på kosthold men f.eks. trening, og noen nummer tilbake lå det vedlagt en dvd med pilates-programmer som jeg benytter flittig. Slike ting bidrar til at jeg beholder abonnementet mitt selv om jeg en stund lurte på å si opp p.g.a. "uenighetene" i hva som er et riktig kosthold.
Det blir til at jeg blar over kostholdssidene, koser meg med de andre artiklene, og jeg har begynt å abonnere på Mat & Helse i tillegg. M&H er et veldig bra blad som jeg kan anbefale sterkt, i likhet med det flere andre her inne gjør.
Begod sa for siden:
hm, jeg var veldig intresert i trenings teori i en periode og leste omentrent alt jeg kunne komme over, med resultat at man stort sett blir forvirret av stadig nye motsigende forskningsrapporter.
Nå er jeg tilbake til det grunnleggende som alltid har gitt meg best resultat. trener etter ryp/hst metoden kombinert med korte treningsøkter med tunge basøvelser ala mat og helse/ Eat.
Les denne og du vil vite det meste som er verdt å vite om trening, kostholdsbiten er bare å hoppe over. Den kan skrives ut.
Albertine sa for siden:
Ååååå den der linken var knallbra, Begod!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.