Fjonken sa for siden:
Kan noen gi meg noen lenker til gode nettbutikker som selger nyttige lavkarboprodukter som f.eks. soyaprotein, Atkins bakemix o.l.
Fjonken sa for siden:
Kan noen gi meg noen lenker til gode nettbutikker som selger nyttige lavkarboprodukter som f.eks. soyaprotein, Atkins bakemix o.l.
AnnaV sa for siden:
du kan kjøpe lavkarbo-ting i norge fra www.kinsarvik.no.
I utlandet har jeg bestilt fra både www.lowcarbmegastore.com og www.netrition.com.
Venter på en forsendelse fra Netrition nå - www23.netrition.com/breakthrough_carb_slim_bites_page.html
disse er så gode at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre AV meg mens jeg venter! NAMMENAMM!
Fjonken sa for siden:
Tusen takk AnnaV!:D
Gamla sa for siden:
www.ketolyse.no selger soyaprotein. Der vil det etter hvert også komme en annen proteinblanding som egner seg bedre til f.eks. brød, vafler og pizza.;)
Vigdinil sa for siden:
Hei! Så spennende med Kinsarvik. Men hva er det atkins melbalnding inneholder? Det står ikke noen varedeklarasjon. Er det soya?:)
Torkil sa for siden:
Hei
Så vidt jeg vet er det melkeprotein. ( ellers er det gluten.)
Vennlig Hilsen
Torkil
Nille sa for siden:
På min Atkins Quick Quisine Bakemix står det:
Ingredients: wheat gluten, cornstarch, leavening(baking soda, monocalcium phosphate, sodium aluminum phosphate), casein protein, whey protein, salt.
[color=purple][/color]
Men den gamle versjonen med Atkins Bake Mix (ikke Quick Quisine) jeg har står det soy protein...... derfor jeg ikke har brukt den nye boksen. Kanskje jeg skal gi den en sjanse da !
[color=#800080][/color]
[color=purple][/color]
Vigdinil sa for siden:
Takk Torkil og Nille - vet dere hvor mye karbo det er i den? I forhold til ketolyse soyaprotein?
Nille sa for siden:
Det er 10 karber pr 100 gram (tror jeg). Men du bruker ikke så mye om gangen da....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.