Ablazed sa for siden:
Er det lurt/ikke lurt å drikke dette når man vil gå ned i vekt? Er det usundt? Da tenker jeg vist jeg ikke tilsetter sukker osv.
Ablazed sa for siden:
Er det lurt/ikke lurt å drikke dette når man vil gå ned i vekt? Er det usundt? Da tenker jeg vist jeg ikke tilsetter sukker osv.
luringen sa for siden:
jeg drikker/har drukket det hele veien...først med suketter og lettmelk, så nå med stevia. Går fint...for meg.
Ablazed sa for siden:
Ja, jeg trodde det gikk helt fint. Jeg drikker mest kafé au lait da. men fikk høre det fra en venninne av meg. at det ikke er bra. :S
luringen sa for siden:
tja...vi er jo forskjellige. Stopper vektnedgangen så kan jo melkeprod være synderen...eller kunstig søtstoff...eller...
Kristian sa for siden:
Ja eller kaffi;)Fjonken sa for siden:
Etter det jeg har forstått så bør man ligge unna koffeinholdige drikker da koffeinet setter i gang insulinet. Men mulig jeg tar feil altså. Er langt i fra noen ekspert. Men på fylista til Atkins står i allefall koffeinholdige drikker oppført.
Nille sa for siden:
Noen tåler det, noen tåler det ikke. Man må prøve seg frem.:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.