Jeg må bare få juuuuuble det ut ett eller annet sted! Så da får det bli her på livets lyse side! :D
Jeg har veiedag i dag og har satt ny personlig rekord! Ned 1,3 kilo på ei uke med mens og null trening.. Helt fantastisk. Jeg er sååå lykkelig!! Og livet er så herlig og jeg hyller Dr Atkins for hans flotte diett. Aldri mer lavkalori på meg nei.. !
Fjonken har regna litt på det. Siden starten i august med lavkaloridiett gikk jeg ned 5 kilo på 5 måneder. På 4 uker med lavkarbo har jeg gått ned 3,5 kg. Ingen tvil om hvilken diett som er best ..
Og TUUUUUSEN takk for at dere applauderer. Det er så herlig å hive seg rundt i glede og til og med få medglede fra andre av det.
Greit det. Jeg har slutta å telle kalorier etter at jeg kom hit. Forblindet jeg var før jeg oppdaget Atkins og lavkarboverden. Aldri mer kaloritelling på meg.
Man skal gi seg selv skryt ;) og vet du jeg sjekker kalorimeteret hver dag siden jeg er medlem på VK til i Juni.....
Jeg har ALDRI spist så mye som jeg gjør nå, men kaka til Vk er snudd på hodet hva gjelder farvene da.....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.