Som nybegynner surfer jeg vilt etter tips og erfaringer i basen her.
Har selvsagt også begynner-nerver, og har ikke lyst til å gjøre unødvendige feil som kan koste uker uten fettfordriving og demotivering fordi jeg gjør feil ting i god mening. Jeg antar at jeg har relativt høy metabolsk motstand, så jeg trenger ikke tekniske feil i tillegg.
Jeg er klar over det som er angitt i ressurs-linkene. Men er det andre essensielle feil i oversettelsene som jeg bør være klar over?
Om du bruker våre oppdaterte oversettelser som ligger under Atkins på ressursene istedenfor det som står om akkurat det i boka, - dvs. lister over matvarer og mengder, skulle du være gardert. Det er stort sett utdatert materiale og oversetterfeil det dreier seg om. At noe så viktig som vedvarenestigen er utelatt i den norske versjonen er overraskende. Denne stigen har hjulpet mange ti å finne hva de tåler/ikke tåler og hva som stanser vekttapet for akkurat DEM.
[color=#800080][/color]
Karbotelleren har og noen blemmer, så bruk heller matvare tabellen her i forumet.
[color=purple][/color]
Det vanligste problemet er at folk drikker for lite vann og ellers får i seg for mye søtstoff. Anbefaler absolutt ikke Atkins produkter/lavkarbo produkter på induksjonen.
Om du har spørsmål må du bare fyre løs. Vi er mange som vil hjelpe det vi kan !
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.