< Tilbake til oversikten

Ting som kan skje på en psykiatrisk institusjon

mofe sa for siden:

Jeg har tenkt på å starte en sånn tråd lenge, for å vise at det faktisk er helt vanlige mennesker innenfor psykiatrien :)

Jeg var innlagt på psykiatrisk sykehus, åpen avdeling for over 3,5 år siden, i tillegg har jeg gått i gruppeterapi 3 dager i uken i 18 uker, samt at jeg har tilbrakt tid på en avlastningsenhet - det siste gjør jeg pr. i dag.

Jeg kommer til å skrive i denne tråden etterhvert som jeg opplever festlige og hysterisk morsomme ting. Om noen mener og tenker at jeg går over streken - si ifra! Humor er jo en personlig greie :ja:

Der jeg er nå, er et rolig sted, et sted for avlastning. Det er på en måte et sted man kan være, om man er for frisk til å bli innlagt på sykehus, men for "syk" til å være hjemme. (Nå er jo syk et definisjonsspørsmål, men anyways. :p )

Vi har stue og tv, og koser oss masse! Satt og så på curling her i går, da de norske damene styra på. Også funderte vi litt på om curling var vanskelig å lære seg, også at det var jo mange "eldre" folk som holdt på med det, og at alder ikke hadde noe å si, fordi det var jo bare kosting og litt sikting og litt logikk som skulle til. Også var det noen som spurte om kanskje det fantes muligheter for å gjøre det i Oslo? Og så kom vi frem til at kanskje det kunne være en mulighet til å få med de andre på enheten, så kunne vi stille opp i paralympics?

:cool: :D

Gøy om flere vil dele! Og om man ikke vil det, er jo det helt greit også :ja:

prøve å huske på flere ting

Melania sa for siden:

På Fornebu er det mulig å leie en curling bane i 2,5 time med spill og opplæring :) Vi skal gjøre det med jobben om noen uker, da blir det kost og skli!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.