Prøver å finne på noe ”spiselig” til fastelaven, til både meg og barn/mann. Litt karbo virker nesten umulig å komme unna, så jeg tenkte at vannbakkels med krem og vaniljefyll kunne være et godt alternativ hveteboller med krem.
Jeg har endelig fått Splenda, men har brukt dette enda. Bruker man like mye Spenda som man ville brukte sukker? Jeg har søkt etter en oppskrift på vaniljekrem med lite karbo, men ikke funnet det så langt. Noen som har et forslag på hva man kan erstatte maisenamel med?
Eller som eventuelt har en annen oppskrift på vaniljekrem?
Åh Atkins selger noen fantastisk gode vannbakkels med 0 karbo i!! Men de får du ikke tak i i Norge, jeg tror ikke engang de selger dem på Atkins-shop lenger. :hyyyyl:
Ja, men det står som regel ikke sammen med de ordinære vaniljekremene. Heistad står som regel sammen med andre sukkerfrie produkter....Meny har ihvertfall her jeg bor.:)
Har ikke forsøkt disse med vaniljekrem, men de ble i alle fall veldig gode med bringebær og fløte!:) Kanskje det blir enda bedre med vaniljekrem og bær. Det skal jeg i alle fall forsøke iår.;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.