< Tilbake til oversikten

Smør blir friskmeldt i dag på "Verdt å vite"

janmesi sa for siden:

Smør og andre meieriprodukter friskmeldes i dagens "Verdt å vite" på P2 kl 12.03 -- "det tok litt tid før vi skjønte hvordan det hang sammen", sier ernæringsfysiolog.

Anne sa for siden:

Waw....:p se det!
Se om jeg får inn programmet på mobilen.....åååå :mad: konflikt....skiskyting lag kvinner og da jo...:D

Fjonken sa for siden:

Gid det kommer på trykk også. ;)

Iset sa for siden:

Jøss, det må jeg høre på pcen! Er litt skeptisk da, de klarer vel å snike inn noe anti-greier allikevel. "Smør er ikke så usunt lenger, men bruk helst plantemargarin og bruk heller smør 1-2 ganger i uka, i et tyynt lag".

Iset sa for siden:

AARGH jeg glemte meg ut, og skrudde det på i panikk klokken 12.08. Nå har de bare snakket om gener og patenter og slikt, er smørgreiene slutt da? Det varte sannelig ikke lenge?

Iset sa for siden:

Jeezes, hun radioreporteren (bergenser) hadde en forferdelig radiostemme, jeg fikk helt frysninger og måtte skru av nå. :eek:

janmesi sa for siden:

... helt friskmeldt ble det vel ikke, men det er jo interessant at Lipidklinikken ønsker å se på meierismør og andre meieriprodukter som mulig kunstige matvarer!

Iset sa for siden:

Tusen takk, Jan. :D

Kristian sa for siden:

Hva mener du med kunstige matvarer:confused:

Anne sa for siden:

Kanskje han mener gunstige...?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.