Iset sa for siden:
www.internutrition.no/page.php?c1=4
Karamell, mint med sjokoladebiter. cookies & cream, kokosnøtt... :sikle:
Iset sa for siden:
www.internutrition.no/page.php?c1=4
Karamell, mint med sjokoladebiter. cookies & cream, kokosnøtt... :sikle:
themonk sa for siden:
Jeg har smakt et par av de. Cookies & Cream og Triple Chocolate. De smaker ekkelt. Litt sånn besk smak. Vet ikke hva det kommer av, men jeg vil uansett ikke anbefale det. Da ville jeg heller kjøpt "North Coast Naturals".
...men du trenger vel ikke proteinpulver du som går på Skaldemans? ;)
AnnaV sa for siden:
Jeg har også smakt et par av dem . Var veldig vonde. Kan ikke SAMMENLIGNES med protein Delite fra proteinfabrikken, som smaker milkshake fra McDonalds om du kjører dem i blender med melk og masse isbiter (fiiiinknuses)
NAM....
Iset sa for siden:
Jeg går ikke på Skaldeman. :p
Det passer ikke for min kropp, så jeg kjører vel noe av det samme med med litt mer grønnsaker, bær og nøtter. Vil ikke ha en spesiell filosofi, for jeg kjenner kroppen min og vet hva den vil ha. :D
themonk sa for siden:
Åå, da så... :o Men er du sikker på at kroppen din vil ha protein i pulverform? Selv jeg som trener heavy styrketrening og forsøker å gå opp i vekt velger å ikke bruke proteinpulver, fordi det øker proteininntaket uforholdsmessig mye.
Hvis du allikevel vil bruke proteinpulver hadde jeg heller kjøpt ISOgold (også fra Internutrition). Det har bedre kvalitet, og smaker bedre. Ikke like mange fancy smaker dessverre. Ellers kan du jo gå den naturlige veien og kjøpe det økologiske proteinet de har fått inn. Det ville jeg gjort. :cool:
Iset sa for siden:
Hehe nei jeg spiser helst vanlig mat, men syns det kan være greit med en shake når jeg er matlei, og det er jeg ofte for tiden. :sukk:
Bedre å ta en proteinshake enn å gå i 10 timer uten mat.
Men tusen takk for tips. Jeg har litt lyst å prøve Protein Delight, egentlig, for jeg er svært kresen. :P
Nena sa for siden:
Det smaker i alle fall kjempegodt, i motsetning til de fleste andre proteinpulvere jeg har smakt!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.