< Tilbake til oversikten

Schrödingers Katt - Atkins

#1

Nille sa for siden:

Jaha ja. Dette var jo en stor skuffelse. Det var jo ikke noe nytt program jo !
Det er det samme de sendte på BBC i fjor engang....... Det ble laget et annet program av ITV senere, som motbeviste en del som ble sagt i BBC programmet. Bl.a. tullet om at de ikke visste hva langtidsvirkninger "dietten" kunne ha..... Det er da ikke en "ny" greie dette her..... Det ble lagt frem forsknings resultater som viste langtidsvirkninger. Det ble lagt frem resulater som viste hvordan ketosen fungerte.... Skal se om jeg finner linken til diskusjonen den gang !

Som sagt, jeg ble litt skuffet over NRK. At oversetteren flere ganger hadde oversatt lavkarbo til lavkalori gjorde det ikke bedre.....

Nei, dette gidder jeg ikke bruke energi på......:)

Her er en link: news.scotsman.com/features.cfm?id=98542004


#2

HP sa for siden:

hmm... da står jeg over den... :p

Når det gjelder langtisvirkning: Det vandrer fortsatt mennesker rundt på denne kloden... :rolleyes:


#3

Carbokiller sa for siden:

Nei dette var igrunnen temmelig dårlig synes jeg...Reagerte også en del på at de ikke vet senvirkningene av å gå på Atkins. Halloooo???? Hvor mange tiår har ikke folk gått på dette opplegget, og så vidt jeg vet så lever flestparten ennå....

Nei, det var elendig, og stort sett bare til hjelp for de utallige lav-karbo-motstanderne som vandrer rundt å gjøre livet surt for andre.
'
Nei.. nå får dere ha en god helg istedet!!:)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.