< Tilbake til oversikten

Hei på dere!

uNe sa for siden:

Jeg er også ny her! ;)
Har nå på min 13. dag, og har gått ned 7,5 kilo, ved å følge ketolysekurens prinsipper.

Jeg eier ikke alltid selvdisiplin, og har egentlig ikke trudd dette har vært noe for meg. Men med PCOS+insulinresistens og et sterkt ønske om å bli gravid startet jeg på lørdagen for snart 2 uker siden, mitt nye liv!

Har hatt litt sug til å begynne med, men egentlig har jeg ikke hatt noe problemer med å legge om. Selv om jeg elsker ris og pasta, har jeg funnet ut at det finnes viktigere ting i livet enn å frotse i mat som ikke er bra for kroppen min, og som tar vekk mitt ønske her i livet.

Målet er å gå ned 20 kilo, og kanskje litt til. Og jeg er på god vei allerede, og motivasjonen er på topp!

Har ikke kjøpt stix på apoteket enda, men det skal jeg straks. Regner likevel jeg har gjort noe riktig, ettersom kiloene har rast allerede.

Skal bli koselig å bli kjent med dere! :)

mofe sa for siden:

Velkommen! :)

Albertine sa for siden:

:heia: Velkommen! :heia:

Nille sa for siden:

Hei uNe og velkommen til oss :D
Og grattis med flott vekttap så langt !

uNe sa for siden:

Takk for hilsener! :)

Torkil sa for siden:

Hei
Hyggelig at du har kommet så langt at du har det godt med ketolysekuren. De fleste opplever at sulten er borte og de er i godt humør og har masse energi på kuren.
Jeg ønsker deg lykke til videre
Vennlig Hilsen
Torkil:)

uNe sa for siden:

Ja, merker jeg har mer overskudd!
Og ikke minst hjelper det på humøret at det gir resultater!:)

Aadi sa for siden:

Hei uNe...
Velkommen... og gratulerer med så flotte resultater

Lykke til videre fremover mot målet :-))

snoopygirl sa for siden:

hei og velkommen
[color=#ff00ff][/color]
og gratulerer med kjempe resultater :0)))))))))))
[color=#ff00ff][/color]
ha en fin dag

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.