Jeg ser så mange spennende 'selvutviklingsbøker' for barn, om afirmasjoner, pust, yoga, meditasjon etc. Jeg kunne godt tenkt meg noe slikt på norsk. Her er noen eksempler, jeg har ikke lest bøkene ...
Tenker du på den bole-siden? :) Jaja, da har du noe å glede deg til da. Jeg likte at herr Faigin hadde fått dette i en mail:
"PS: I am happy to report that I have 'distributed' your books to professors/researchers here at the Faculty of Medicine, University of Bergen, Norway. The one feedback I got so far was very positive ("impressive")! I owe you thanks because NHE is the reason I am now enrolled in the new Nutrition Master's program. Bergen University is making great efforts towards better education/research in nutrition."
At et fagmiljø kan beskrive en low-carb bok som imponerende er jo et framskritt.
Ernæring- / fysiologiavdelingen ved universitet i Bergen er veldig bra. Det er verre med det medisinsk fakultet, - de er anti-alt-som-ikke-er-konvensjonellt.
Skal diskutere med DVP en mulig utgivelse av Kwasniewski på norsk. Går vi for den så blir det en utgivelse i 2007, og oversettelsen skal vi selvsagt jobbe skikkelig med!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.