< Tilbake til oversikten

Carbquik

Iset sa for siden:

Hææh? Dette så jo fantastisk ut!!!!!

jankph sa for siden:

Tja, vet ikke helt, men for meg er det å faktisk legge om livsstilen og kostholdet litt av ideen bak det å gå over til lavkarbomat (for all fremtid), ikke det at jeg skal erstatte alle de usunne karboene med noen kunstige greier som ikkke nødvendigvis er bra for helsa de heller.

Og formuleringen "Carbalose is made through a unique process and contains enzyme-modified wheat" lukter GM-mat for meg, men jeg kan ta feil her.

Uansett, hvis noen får tak i dette kunne det vært spennende å høre hvordan det fungerer i praksis.

Nille sa for siden:

Smaker akkurat likt Atkins Bakemix. Den finnes i Norge - sjekke helsekosten eller kolonialen !!

Iset sa for siden:

Gjør den?? Men da er den jo ikke så fantastisk allikevel. Det står jo at den skal smake som mel. :mad:

Nille sa for siden:

En av niesene mine i England hadde med seg hjem og bakte brød i sommer. Det smakte rart..... syns nå jeg da. Vurderte aldri å kjøpe det. Men det er jo smak og behag....:)

luringen sa for siden:

sukk...jaja. Sånn er det med den saken!rusler ogtarsegenfiberrik

Hyper sa for siden:

Jeg har ikke smakt Atkins bakemiks, men jeg synes carbquik smakte mer som mel enn soyaprotein iallefall..
Jeg ble positivt overrasket...

Og jeg har egentlig aldri laget noe av dette her, før nå.....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.