Jeg er en liten skap-lavkarbo-bruker og må bare si at disse sidene er GENIALE! Såååå mye god info,oppskrifter og vett og viten blandt medlemmene her at jeg blir GLAD hver gang jeg logger meg på! Jeg har to spørsmål: Hva kjøper man i Sverige (bortsett fra kjøtt osv, det vet jeg jo!!!), tenker da på div må-ha-produkter for lavkarbo som ikke er å få kjøpt i Norge, evnt er billigere i Sverige??? OG hva kjøper man i USA som er må-ha ? Skal til Sverige om et par dager og mannen skal til New York om et par måneder og hadde vært greit å hatt en liten liste over div må-ha-produkter. På forhånd takk!:)
Sverige vet jeg ikke noe særlig om. Men i USA er det litt kjekke ting:
[color=purple][/color]
Splenda (søtningsstoff)
Forskjellige extracts - sitron, appelsin, vanilje, etc etc.
La Tortilla eller Mama Lupes lavkarbo tortillas
Dreamfields pasta
DaVinci Gourmet Sugar Free SyrupsEllers er det kjempestort utvalg i alle typer lavkarbo produkter, noen bra, noen dårlige......
[color=#800080][/color]
Ta en titt her: www17.netrition.com/low_carb_products_page.html
Tusen takk for svar! Jeg har trålet igjennom det som er å tråle igjennom på forumet,tror jeg, og har sånn ca en liste...så får vi se om jeg får tak i alt jeg vil! Men jeg lurer på; har de stevia i Sverige?
Fra Sverige: Tyrkisk (gresk, bulgarsk) yoghurt i en liters spann, med 10 % fett fra fløte. Typen med "bildet av en skjeggete gubbe" - har ikke sett det selv, bare hørt
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.