< Tilbake til oversikten

Målet nådd..

#1

deeluxe sa for siden:

Da har jeg nådd målet mitt som var å gå ned 15kg, dette har jeg gjort siden nyttår og er fornøyd med det. Noe jeg ikke har vært så fornøyd med på denne dietten er at jeg har blitt veldig glemsk,hukommelsen er lik null og jeg føler at jeg rett og slett har blitt litt dum, dette funker dårlig siden jeg studerer på høgskolen så nå starter en ny periode med enda mer trening og mer karbo.:)


#2

Anne sa for siden:

GRATULERER
Fantastisk, 15 kilo siden nyttår...
Skjønner godt du er fornøyd med det, men du sier at du tror det har påvirket hukommelsen osv negativ. Jeg føler det motsatte, føler meg mye mer våken og opplagt etter at jeg begynte med Lindberg, heller ikke så trøtt etter måltider som jeg var. Er hodet litt klarere tro....hm tror det. I hvertfall litt mer overskudd.
Om evnen til læring/hukommelsen har avtatt kan jo hende, men..

Kanskje du har hatt veldig mye fokus på diett og trening fremfor studier. Interessen har vært et annet sted? Bare en tanke.
Flott at du har nådd målet er det ihvertfall :D


#3

HP sa for siden:

Gratulerer! :)

Som Anne så har også jeg motsatt virkning... :D
Mye som spiller inn...


#4

Iset sa for siden:

GRATULERER SÅ MASSE.
Så bra!!! Du har all grunn til å være utrolig stolt av deg selv!

Ang hukommelsen, tar du nok fettsyrer?


#5

Begod sa for siden:

Gratulerer:)

Jeg er spent på hvordan det går med vekta di når du begynner å spise mer karbo.

Gi tilbakemelding på om du øker mer i muskelmasse ved å spise karbo.

Har du økt i styrke mens du var på dietten?


#6

Nille sa for siden:

Gratulerer !! :D :) :D

Det må være en flott følelse !


#7

deeluxe sa for siden:

Jeg har nesten ikke orket å trene styrke mens dietten pågikk, holdt på å svime av bare jeg løftet noe så det ble så og si bare kardio, Jeg har ikke økt eller gått ned i styrke iløpet av dietten,planen fremover nå er å bygge masse og få et kosthold jeg føler jeg kan leve med.Jeg kommer til å spise mat med lav GI og spise mindre karbo enn hva vanlige folk gjør, er spent selv på hvordan det går.


#8

Kristian sa for siden:

Jøss! du har kjørt hardt, kanskje for hardt, at du har vært svimmel og har hatt dårlig hukomelse tyder på at har hatt for sterk ketose. At du har nådd målet allerede sier også sitt.

Men nå er første jobben gjort og du skal gå inn i den andre som skal vare livet ut. Det gjelder å holde nøye øye med vekten og ta signalene på alvor. 2 Kg opp er greit men utover det så er det tiltak som må gjøres.
Jeg anbefaler Ingers rugbrød for å holde vedlike vekten.

Gratulerer med 15Kg ned;)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.