Iset sa for siden:
Har vært overalt - på Maxi, Mega, Prix, Rema, Ultra, Lidl... De har alle slags grønnsaker og -blandinger i fryseren, men ikke ren blomkål. Mener å ha sett det før? :confused:
Iset sa for siden:
Har vært overalt - på Maxi, Mega, Prix, Rema, Ultra, Lidl... De har alle slags grønnsaker og -blandinger i fryseren, men ikke ren blomkål. Mener å ha sett det før? :confused:
Albertine sa for siden:
Jeg har handlet masse frossen blomkål jeg - i Finland. Så det er noen fordeler med å bo her altså!
HP sa for siden:
Meny her har frossen blomkål i 2,5kg pakkning. (De hadde det også før når de var EuroSpar) :)
Iset sa for siden:
Hmm tror ikke vi har Menybutikker her... Eller kanskje, må sjekke.
Siljevanilje sa for siden:
jo meny straen senteret og i hillevåg
Iset sa for siden:
Åja herregud, jeg har jo vært der flere ganger. :dåne:
Siljevanilje sa for siden:
hehe, =)=)
Fjonken sa for siden:
Får du ikke tak i frossen blomkål, kan du jo fikse det sjøl. Bare forvelle blomkålbuketter noen minutter i fosskokende vann, avkjøle og fryse. Billig og greit.
Helene sa for siden:
det må man hvertfall gjøre når de koster 4kr for en stor.. ikke 29 for en liten.. jeg har ikke kjøpt blomål på lenge.. betaler ikke denne blodprisen
Albertine sa for siden:
Frossen blomkål er å foretrekke for oss som bor langt nord, med tanke på den lange reiseveien. Frosne grønnsaker blir forvellet og frosset innen en time etter høsting, og da blir mye av næringsstoffene bevart. En stakkars blomkål som har blitt transportert 2000 km i mørke rom, fått kuldesjokk på kaia og har ligget i plast i flere dager frister ikke mye.
Aadi sa for siden:
Iset.
Bodde ikke du i nærheten av en Ultra-butikk?
Ultra her får du tak en stor pk... (2,5kg eller 5kg..eller no..) med frosne blomkålbuketter.
Iset sa for siden:
Jeg stoler mer på frosne grønnsaker og bær, enn på friske - når det gjelder transport og næringsinnhold. Frossen tropisk frukt feks, har nok mye høyere næringsinnhold enn fersk. Men om det blir høstet i Norge er det jo bedre, men allikevel kan det ligge veldig lenge på lager, så jeg holder meg helst til frossen!
Jo, jeg bor i nærheten av Ultra, men de har det ikke hos oss. Jeg har lett og lett. Skal dit en tur idag, så kan jeg sjekke om de har fått inn, evt spørre. :)
Skorpia sa for siden:
og har de det ikke der,har dere noe som heter price club i nærheten?????
Der pleier de også ha det.
Iset sa for siden:
Price Club? Det har jeg ikke hørt om...
luringen sa for siden:
tror de har på smartrclub og!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.