< Tilbake til oversikten

Fort? Sakte? I ro?

Vigdinil sa for siden:

Vennligst klikk på et av hurtigsvarikonene i innleggene over for å aktivere hurtigsvar.

Vigdinil sa for siden:

:) Wow, hos meg beveget de seg sakte, hva med deg?:)

Albertine sa for siden:

Når jeg ser direkte på bildet beveger de seg knapt, men når jeg leser teksten og har bildet i sidesynet beveger de seg fortere.... Merkelig.

guro sa for siden:

Merkelige greier. Den beveger seg, men jeg tror det er sakte ... :o Skal se på den igjen når jeg vet jeg er mer stresset.

jeef-micro sa for siden:

for meg så ser det bare ut som de bølger...
men kanskje for at jeg har vært på nattvakt og ikke sovet??? :ja: prøve senere når jeg greier å fokusere kanskje

Fedonisten sa for siden:

For meg står det stille. Men jeg kan 'få det til å røre på seg' også. Ved å flytte på øynene - da bølger det.

Tror forklaringa på sånne oppgaver er at hvis du er veldig stresset, aggressiv, sliten osv. så klarer du kanskje ikke å feste blikket på et punkt og holde det - men det klarer du hvis du er mer avslappet. Og hvis du er sta.....sånn som meg..... :cool:

Fjonken sa for siden:

Veldig sakte her... og stillstand når øya mine er i ro. Stilig test forresten..

Nille sa for siden:

Ser jeg rett på står det stille.... beveger jeg øyene beveger de seg... og da blir jeg faktisk litt uvell. (Eller kanskje jeg er sulten ? Må lage middag da :p )

Summer sa for siden:

Jeg har en teori, sånn etter å ha betraktet endel stressede mennesker på nært hold, og av egen erfaring, at desto mer stresset en blir, desto vanskeligere blir det å holde blikket fokusert i ro på et punkt.

Det er det samme som skjer når jeg skal lese til eksamen. Da klarer jeg ikke å lese, da må jeg bare skumme stoffet, for jeg klarer ikke bevege øynene så sakte nårjeg stresser. (Derfor er jeg avhengig av å bearbeide stoffet underveis, slik at jeg bare kan repetere til eksamen).

Fedonisten sa for siden:

:lol:

samme som jeg skrev litt tidligere i tråden gitt

:lol:

Summer sa for siden:

Da er vi enige da. :cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.