Summer sa for siden:
Fort? Sakte? I ro?
Vigdinil sa for siden:
Vennligst klikk på et av hurtigsvarikonene i innleggene over for å aktivere hurtigsvar.
Vigdinil sa for siden:
:) Wow, hos meg beveget de seg sakte, hva med deg?:)
Albertine sa for siden:
Når jeg ser direkte på bildet beveger de seg knapt, men når jeg leser teksten og har bildet i sidesynet beveger de seg fortere.... Merkelig.
guro sa for siden:
Merkelige greier. Den beveger seg, men jeg tror det er sakte ... :o Skal se på den igjen når jeg vet jeg er mer stresset.
jeef-micro sa for siden:
for meg så ser det bare ut som de bølger...
men kanskje for at jeg har vært på nattvakt og ikke sovet??? :ja: prøve senere når jeg greier å fokusere kanskje
Fedonisten sa for siden:
For meg står det stille. Men jeg kan 'få det til å røre på seg' også. Ved å flytte på øynene - da bølger det.
Tror forklaringa på sånne oppgaver er at hvis du er veldig stresset, aggressiv, sliten osv. så klarer du kanskje ikke å feste blikket på et punkt og holde det - men det klarer du hvis du er mer avslappet. Og hvis du er sta.....sånn som meg..... :cool:
Fjonken sa for siden:
Veldig sakte her... og stillstand når øya mine er i ro. Stilig test forresten..
Nille sa for siden:
Ser jeg rett på står det stille.... beveger jeg øyene beveger de seg... og da blir jeg faktisk litt uvell. (Eller kanskje jeg er sulten ? Må lage middag da :p )
Summer sa for siden:
Jeg har en teori, sånn etter å ha betraktet endel stressede mennesker på nært hold, og av egen erfaring, at desto mer stresset en blir, desto vanskeligere blir det å holde blikket fokusert i ro på et punkt.
Det er det samme som skjer når jeg skal lese til eksamen. Da klarer jeg ikke å lese, da må jeg bare skumme stoffet, for jeg klarer ikke bevege øynene så sakte nårjeg stresser. (Derfor er jeg avhengig av å bearbeide stoffet underveis, slik at jeg bare kan repetere til eksamen).
Fedonisten sa for siden:
:lol:
samme som jeg skrev litt tidligere i tråden gitt
:lol:
Summer sa for siden:
Da er vi enige da. :cool: