< Tilbake til oversikten

Når kommer Splenda i butikkene her???

Iset sa for siden:

Jeg fatter ikke hvorfor det drøyer sånn, det er jo iallefall et HALVT år siden det ble godkjent!! Jeg begynner å bli mektig irritert nå!!!

:mad::mad:

Skorpia sa for siden:

Hmm. Jeg lurte akkurat på det samme nevnt i en søtningsmiddeltråd,men det behøver ikke hete Splenda vel,bare det er sucralose:)

Karin sa for siden:

Enig i det. Men de har i alle fall begynt å bruke det i sukkerfrie varer, Cola Light f eks, og i går fant jeg Doc Pluss, med fylt kjerne, i solbær- og salt lakrissmak. Søtet med isomalt, maltosesirup og sukralose.

Men jeg håper virkelig det kommer snart nå!

Iset sa for siden:

Ja, det heter kanskje noe annet her. :hmm:
Men uansett så holder det ikke at de bare har det i produkter, de må få det i pulverform og, så jeg kan bruke det i hva jeg vil. :fornærmet:

luringen sa for siden:

kjøp deg stevia da!? Det har jeg gjort. Kommer vel til å ha den boksen i 10 år. GUUUUD så søtt det er!

Nett sa for siden:

Har stevian din kommet, Luringen? Hvor lang tid tok det før du fikk den og hvordan betalte du?? Tenkte jeg skulle bestille jeg også!!

Vigdinil sa for siden:

Sucralose ( splenda) er også kommet i Iduns ketchup uten sukker! Enig at det også hadde vært fint om det kom som vanlig sukettsukker, men jeg håper ennå mer på Stevia, det kan jo i alle fall kjøpes til "hunden":)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.