< Tilbake til oversikten

Nille eller andre; hvor mye er 2 ounces?

Iset sa for siden:

Skal lage Mock Danish og fant ikke din (Nilles) oppskrift, så jeg lette på nettet, og der stod det 2 ounces of cream cheese. Hvor mye er dette i gram?

users3.ev1.net/~fontlady/mock_danish.html

Fant oppskrift på Brownie Danish, men den smakte visst ikke så mye brownie, sa hun som la ut oppskriften hehe:

users3.ev1.net/~fontlady/brownie_mock_danish.html

Hun la også ut "oppskriften" på Cinnamon glaze uten karbohydrater som man kan smøre utover Danishen (smør, kanel og Splenda rørt sammen), men denne blandingen kjenner vel de fleste til allikevel. :p

themonk sa for siden:

2 ounces er ca 60 gram. Du kan bruke [url="www.onlineconversion.com"]www.onlineconversion.com[/url]. Genialt. Nå ble jeg forresten sulten. :)

Albertine sa for siden:

kjappest i gata

Iset sa for siden:

Tusen takk. :D
Mener Nille bruker mer i oppskriften sin, men jeg kan jo ta 3 ounces siden jeg har sett noen oppskrifter med den mengden også. :)

Albertine sa for siden:

Er det denne du leter etter?

Iset sa for siden:

Ah der var den, men da husket jeg bare feil ang ostemengden. :D
Hun bruker proteinpulver også, det er den varianten jeg har prøvd, men i den engelske var den uten. Lurer på hva som er best...

Prøver Nille sin jeg, siden jeg jo liker den og er såå sulten nå!!! Jeg skal røre inn 30 gram frosne blåbær i røra, så får jeg blåbærpannekake!!!

Takk snuppa. :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.