Albertine sa for siden:
At det skal være så skrekkelig spennende med to karer som flyr rundt og rundt med ski på bena? Jeg er helt ødelagt her jeg sitter I ET ANNET ROM med TV'n på, altfor redd og nervøs til å se på.....
GUD, dette er spennende!!!
Albertine sa for siden:
At det skal være så skrekkelig spennende med to karer som flyr rundt og rundt med ski på bena? Jeg er helt ødelagt her jeg sitter I ET ANNET ROM med TV'n på, altfor redd og nervøs til å se på.....
GUD, dette er spennende!!!
Summer sa for siden:
:lol: Jeg så for meg at du hadde hatt en sukkersprekk alà wis her nå, men kunne ikke få det til å stemme heller.
Deilig med litt spenning i hverdagen hva? :D
mofe sa for siden:
Holdt på å mobilisere "sykepleie-mofen" her jeg altså :o
OL er gøy! :ja:
Iset sa for siden:
Hehe. :D
Er jeg den eneste som ikke liker sport? :eek:
sirimor sa for siden:
Neida, ikke den eneste..;)
Skorpia sa for siden:
Liker sport jeg,men kun i små doser,og ol har jeg ennå ikke sett på,det måtte i så fall bli skiskytinga om det skulle dukke opp:)
Så masse sport på tv før,men fikk metta mi under ol 1994,siden har jeg nesten ikke sett på det. Nei da er det bedre med CSI som kommer på tv norge i kveld:D
snoopygirl sa for siden:
hi-hi,,neida Iset, du er ikke aleine om det,,,ser ikke på noe slags sport jeg:)
donjuanwannabe sa for siden:
Nei Iset, jeg gidder heller ikke å følge med OL. Det er såå utrolig kjedelig. Ser heller fotball jeg.
Albertine sa for siden:
For en gjeng...:snurt:
Fedonisten sa for siden:
ENIG!
:rolleyes:
Albertine sa for siden:
...og nå er det på'n igjen. Defranse og Bjørndalen i tospann mot mål....
SPENNENDE!!! :spent:
Albertine sa for siden:
:mad:
Anne sa for siden:
Jeg kunne tenkt meg å ta fri i to uker bare for å sitte å se på OL...:o
Herlig!:p
Mila sa for siden:
:eek: :eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.