< Tilbake til oversikten

Nybegynner

t4x4o sa for siden:

Heisann
Har hatt mange venner som har gått ned MYE på Ketolyse, og funnet ut at jeg vil prøve dette selv, trenger egentlig å gå ned 15 kilo.

Jeg har vært 3 dager på kur og i gårkveld hade jeg greit utslag på stixen.. rosa og fin mellom 10 og 50 på sammanligningskjema..

Testet meg igjen i dag på morgene, og den er fortsatt rosa, men lysere enn i går:confused:

Har drukket fun light siden starten, men i går fant jeg ut av at jeg kan drikke sprite Zero... og drakk vel en liter..

Er jeg på vei ut av Ketolyse??

Er det normalt at man får mindre utslag om morgenen... på boksen står det at man skal teste om kvelden??

Hvorfor får jeg ikke MAX utslag på stixen??

På forhånd takk
Tommy Olsen

Iset sa for siden:

Hei og velkommen hit. :)

Ja, du skal teste på kvelden, ikke morgenen, og fargen har INGENTING å si. Samme om den er lilla, rosa eller lyserosa - du er allikevel i ketose. Her kan du lese mer om ketose:

Alt du har ønsket å vite om ketose

:)

Aline sa for siden:

Velkommen hit, som de andre skriver, stixen har ikke så mye å si. :)

t4x4o sa for siden:

Blir spennende om jeg får noe resultat da...
:D :D

Fjonken sa for siden:

Jeg får bare maxutslag på stixen etter krevende trening jeg. Kan være litt mosjon får sving på fettforbrenningen vet du. Prøv.

auroraborealis sa for siden:

Mellom 10 og 50 er helt ok. Jeg lå selv stort sett mellom 10 og 50 når jeg brukte stixene.
Har også samme erfaring som fjonken ang. fysisk aktivitet og farge på stixen.
Men ikke bry deg så mye om fargen, jeg tror du vil få effekt av kuren uansett.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.